Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

piątek, 1 marca 2024

Wspólne haftowanie z Coricamo

 No to zapowiada się dość pracowity miesiąc. 

Tyle się ostatnio u mnie dzieje, że dobra jest zdecydowanie za krótka! 

Gdyby tak można było włączyć pauze na chwile żeby nadgonić pewne spraw i różne zadania i nie zostawiać z tyłu ze zobowiązaniami jakie się podjęło.. 

No nic to.. trzeba zakasać rękawy i do pracy. 

Tak więc razem z chętnymi w KTM haftujemy wspólnie z Coricamo wielkanocne wzory, które już wkrótce Wam pokażemy jak nam idą postępy.

Jeśli chcielibyście dołączyć do zabawy to zapraszam na bloga KTM. 



Ja właśnie zaczynam. 

Skompletowałam wszystkie muliny oprócz czarnej..
bo jakieś braki były w sklepach.. wszyscy zabrali się za haftowanie ;) ...
mam nadzieję, że ją gdzieś dostanę jeszcze przed końcem naszego haftowania. 

Jakoś nie mam też białej kanwy, ale znalazłam takie niebieskie płótno, które bardzo podobne jest w splocie do kanwy, wiec nie powinnam mieć z nim problemów. Mam przynajmniej taką nadziej.. 
No i w planie mam coprawda nie jajeczko, ale taki woreczek zrobić z tym wzorkiem nahaftowanym. 


Co mi z tego wyjdzie to sie okaże.

Za kilka dni pochwale się Wam moimi postępami... 


..A tym razem idę rozciągać tą dobę ;) 


Pozdrawiam Was serdecznie

Majalena 

3 komentarze:

  1. Materiały już są to teraz tylko chwycić za igłę :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz chwycilam. I cos tam nawet już widac.. ;)

      Usuń
  2. Wzorki mam. okulary w pogotowiu. Nie haftowałam krzyżykami całe wieki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...