Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

niedziela, 22 października 2023

Zakładkowe psiaki ...

Uwielbiam robić te zakładki... i mogę je dziergać godzinami!!! Są przeurocze! A Wy jak sądzicie?

Kolejne zamówienie..  tym razem w większej ilości.. Coprawda zrobiłam je już jakiś czas temu, ale nie miałam okazji ich Wam pokazać. 

No więc prosze bardzo...



Miały być w różnych kolorach, nie określające żadnej konkretnej rasy.. tylko takie kundelkowate.. ;)
No i są. A kto zgadnie od kogo zapożyczyłam imiona??? 

Athos, Porthos, Aramis i d'Artagnan   ;)))
(Uwielbiam tą czwórkę) 















Kundelki wędrują na wyzwanie




UPDATE:

Bardzo dziękuje za wyróżnienie mojej pracy w powyższym wyzwaniu! 



7 komentarzy:

  1. Są przecudne:))) Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu są fantastyczne, ale Ty wiesz, że kocham Twoje zakładki 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wiem.. mam nadzieje że zakładka jeżyk (jeśli dobrze pamiętam) wciąż służy i nie wypadły mu jeszcze igły ;)
      W projekcie mam właśnie kilka nowych wzorów..już nad nimi pracuje, ale dopracowywanie szczegółów troche mi zajmuje.. wiec nie wiem na kiedy sie wyrobie żeby wam je przedstawić.

      Usuń
  3. Ty wiesz, że je kocham miłością absolutną! Są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodziaki! 🤩 Kocham te łapki! 🐾❤️
    Ja kiedyś podjęłam próbę wyszydełkowania zakładkowego zwierzaka i do dziś nie jestem pewna, czy wyszedł mi bardziej kot, czy pies, czy jakiś nowy gatunek stwora. 😅

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie muszkieterowie.... zachwycasz !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...