Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

niedziela, 16 lipca 2023

Kwiatowe kolczyki z recyklingu

W dzisiejszych czasach rosnące zanieczyszczenie środowiska stało się jednym z największych problemów, z którymi mierzymy się jako społeczeństwo. Jednak istnieje wiele kreatywnych sposobów, aby przyczynić się do zmniejszenia negatywnego wpływu na naszą planetę.

Jednym z nich jest tworzenie projektów bizuteryjnych z recyklingu, wykorzystując dostępne materiały codziennego użytku, takich jak na przykad plastikowe butelki po napojach. 

Oto mój najnowszy projekt na kwiatowe kolczyki.



Takie kolczyki wykonane z recyklingu plastikowych butelek są nie tylko piękne,
ale również dają nam poczucie spełnienia, że wykorzystujemy coś, co inaczej trafiłoby na wysypisko śmieci.
Przygotowanie takiego projektu jest proste i można je bardzo szybko wykonać w domowym zaciszu. 











Dzięki temu rodzajowi kreatywności możemy przyczynić się do zmniejszenia ilości odpadów i pokazać, że nawet pozornie bezwartościowe przedmioty mogą stać się pięknymi dziełami sztuki. 

Zachęcam Was do spróbowania takich projektów i czerpania radości z tworzenia czegoś nowego z recyklingu.


Kolczyki były prezentem dla mojej przyjaciółki, 
która uwielbia biżuterie z motywami florystycznymi. 


Kolczyki wysyłam również na wyzwanie w KTM


2 komentarze:

  1. Madziu, wyszły piękne. Widać ,że przyjaciółka szczęśliwa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam kiedy takie, co prawda dla zabawy ale znam to :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...