Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

niedziela, 26 listopada 2023

Kartka z gwiazdą...

Jakoś brak mi ostatnio weny do robienia kartek.

Zawsze w okrescie właśnie świątecznym udawało mi sie zrobić pare fajnych kartek.. a w tym roku jakaś posucha.... Chyba starość mnie już dopadła. Ehhh...

Możemy się pośmiać z tego, ale naprawde opadłam ostatnio z sił.. umysł już płata figle.. ręce cierpną po 5 minutach tworzenia czegokolwiek... nawet od trzymania telefonu i przeglądania inspiracji. 

No cóż, nie ma co narzekać tylko działać dalej.. choć nie sądziłam że będzie to takie trudne. 

Niemniej jednak udało mi się zrobić kartkę z kolekcji papierów od Lemoncraft Sunny Love, która jest inspiracją w wyzwaniu mapkowym na moim drugim blogu DIY.







Zapraszam Was serdecznie do wspólnej zabawy i stworzenia własnych kartek z dowolnych papierów  wg.naszej mapki. Sprawdźcie koniecznie na blogu DIY.  


3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...