Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

środa, 10 stycznia 2024

Moja rodzina...

Witajcie Kochani w Nowym Roku!

Tak szybko ten czas zleciał, że nawet się nie spotrzegłam, a tu już styczeń i zaraz trzeba będzie szykować imprezę urodzinową na roczek!!!

Tyle się dzieje ostatnio u mnie, że nie nadążam z pisaniem postów, a co dopiero robieniem zdjęć i prac ... i ogarnianiem wszystkiego, ale wspaniale jest miec ręce pełne takiej roboty...


Niedawno moja rodzina powiększyła się o nowego członka, "który", a raczej "która" zajmuje nam każdą wolną chwile!
Niestety nie moge Wam pokazać jej zdjęcia (prośba rodziców), 
ale odkąd pojawiła sie w naszym życiu 
jestem najszczęśliwszą Ciocią i Matką Chrzestną na świecie, córeczki mojej Siostry ❤


W pierwszej kolejności chciałabym bardzo serdecznie podziękować 
Izuni z bloga "kicikicitata"  za prześliczny obrazek, 
który namalowała dla naszego aniołka na pamiątkę Chrztu Świętego. 


***

Jak wiecie od 18 lat mieszkam w Irlandii i to z tym miejscem zwiazane jest moje życie... ale pomimo tego, że moja rodzina mieszka w Polsce,  a ja poza jej granicami, to tutaj gdzie jestem można powiedzieć, że też jestem z rodzina. Może w innym tego słowa znaczeniu, ale więź z ludźmi z którymi przez tyle czasu jest się z dala od ojczystego domu, trzeba się wspierac, polegać na sobie i pomagać sobie w trudnych chwilach, to również tworzymy tu swoistą "Rodzinę" ;) 
Cieszę się, że zazwyczaj trafiam na takich wspaniałych ludzi z którymi czuje się naprawde jak w domu.

I od jakiegoś czasu jestem w bardzo dobrych kontaktach z taką rodziną polsko-irlandzką, 
gdzie są dwie wspaniałe dziewczynki,
Maya i Fiona, które postanowiły przygotować prace na wyzwanie w KTM pt." Moja rodzina" 


Strasznie się ucieszyły kiedy powiedziałam im o tej zabawie i odrazu zabrały się do pracy.
 
W pierwszej kolejnosci Maya (10 lat) narysowała obrazek całej rodziny włącznie z kotką Meave (czyt.Mejw) 



A Fiona (8 lat)  wykonała rodzinę z glinki clay, którą po wyschnięciu pomaluje. 




A chwilę później powstał fantastyczny projekt całej rodziny z LEGO wraz z domem i ogrodem, 
a nawet i samochodem ;) , którą bawiłyśmy się prawie cały dzień ;) 
 







Wszystkie prace chciałabym zgłasić do zabawy. 

Fantastycznie się przy tym bawiłyśmy i spędzałyśmy miło i twórczo czas. 


3 komentarze:

  1. Mieć wsparcie w rodzinie to wiekie szczęście. Dziewczynki pięknie wykonały prace związane z rodziną. Pozdrawiam i życzę powodzenia w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Najważniejsze, żeby zawsze mieć przy sobie kogoś nam bliskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie że zabawą zainteresowałaś też młode pokolenie :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...