Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

wtorek, 1 listopada 2016

Bajka o trzech szczurkach...


"Wacek i Gacek w jednym żyli tomku.
Gacek na końcu, Wacek na początku.

Tak sobie grzecznie w jednej książce żyli, 
Aż tu z wizytą przyszła szczurka Lili ;) 

Codzień to w innym rozdziale siedzieli,
Aż się pogubii i nic nie wiedzieli.

Lili krzykneła: -Dosyć już i basta! 
-Chcę własnej książki z przepisami na ciasta!

I tak każdy szczurek poszedł w swoją stronę, 
znalazł nową książkę, dając jej ochronę..."
(autor: Majalena )


Gacek    //    Lili    //    Wacek 




Wacek...





Gacek ....





Lili...











Szczurki chciałabym zgłosić na wyzwanie KTM



PS. może nie są one wykonane z dziećmi,
ale zdecydowanie są zrobione dla dzieci!  :) 



23 komentarze:

  1. Twoje szczurki, to jedne z fajniejszych zakładek jakie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohh dziękuję bardzo! Niezmiernie mi miło :)

      Usuń
  2. Nie wiem czy bardziej straszny czy śmieszny! Wiem jedno, jest świetny! Tylko który...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) wszystkie. Kazdy jeden bez wyjatku ;)

      Usuń
  3. Ja chyba jestem bardzo dziecinna, bo bardzo chciałabym takie mieć:-D CUDA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuniu. Chyba zrobie jakieś Candy ze szczurami ;)

      Usuń
  4. No to się porobiło, każdy chce mieć swój domek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze te Twoje gryzonie :)
    Wierszyk rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No super szczurki :) A porcja poezji to tez Twojego piora? ;) Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Klubu Tworczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne te szczurki! aż chciałoby się je ponosić na ramieniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się podoba Gacek : ) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Rymowanka świetna!!! Jak i zakładki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zakładeczki i bajeczka też niczego sobie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ale urocze te szczurki! świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczurki rewelacja!!! ale wierszyk o nich -mistrzostwo!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...