Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

niedziela, 30 października 2016

Straszna historia!

Witajcie Kochani. 

Znów u mnie szał zakładkowy.
Jakoś tak po szczurach, zamówienia się posypały więc ręce pełne roboty. 
Ale nie ma co narzekać ;)
Takie prace można robić cały czas.
Ja to poprostu uwielbiam. 

A dziś jak na Halloween przystało
chcę Wam pokazać straszną zakładkę jaką właśnie zrobiłam dla pewnej dziewczynki.
Co po niektórzy z pewnością już znają tego stworka/potworka
którego robiłam już jakiś czas temu. 

Możecie go zobaczyć >>>TUTAJ <<<

A teraz zapraszam na straszną historię :) z Mikiem Wazowskim....












Mam nadzieję że nie wystraszyliście się zabardzo :) 

Życze Wam strasznie udanej zabawy Halloweenowej! 

Pozdrawiam serdecznie 



10 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...