Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

piątek, 11 listopada 2016

Na końcu tęczy...

... taki właśnie szczurek sobie siedzi.. 
i czyta książki... 

Macie może ochote poczytać z nim... 














Szczurka chciałabym zgłosić do zabawy w Art-Piaskownicy 



#################################
Aktualizacja 27/11/2016 


#################################

A wszystkich chętnych którzy mają ochotę wykonać takiego szczurka zapraszam na blog DIY gdzie przygotowałam dla Was krok po kroku dokładny opis jak go zrobić. 
Życzę powodzenia i udanych dzierganek :) 



Pozdrawiam serdecznie 

15 komentarzy:

  1. Cudny jest.Jednak wydaje mi się,że zastanawia się - co to, czy ja jestem kameleonem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten Szczuras Kochana wymiata !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie Twoje szczurki fajne, ale tęczowy wygląda obłędnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. :D:D Chyba najzabawniejszy ze szczurków ! Wygląda, jakby go ta książka hmmmm przygniotła ;) Mam zamiar zrobić sobie takiego jednego, ale chyba zdecyduję się na klasyczne kolory..
    Pozdrawiam ciepło,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny :)
    Widzę, że szczurki podbijają świat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak... wygrzebalam wzor jakieś 2 miesiące temu...nikt ich nie robil wtedy.. a jak zrobiłam pierwszy wpis o szczurkach jeszcze na FACEBOOKU to zaraz wszyscy zaczęli je robić i pytać o wzór.. wiec przygotowalam polska wersje na bloga DIY... stad ten wysyp szczurkowy ;)

      Usuń
  6. Pewnie, że mamy ochotę wspólnie poczytać. Nie wiem tylko czy szczurek ma na to ochotę :) Mam wrażenie, że ma za sobą "ciężki dzień" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W tych kolorkach rewelacyjna : ) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. tęczowy szczurek wygląda bardzo pociesznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały jest! Tryska z niego radość!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny jest! Z chęcią bym poczytała z nim książki ;) Idealnie wpisuje się w nasze tęczowe wyzwanie. Angi DT Art - Piaskownica

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory, wykonanie - cudne :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny. Zrobiłam sobie kiedyś szarego i zaraz został zaadoptowany przez kolegę, który przyszedł nas odwiedzić :) Cudne jest to zdjęcie z zasłoniętymi oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, cudowna, super:):):)Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...