Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

poniedziałek, 16 maja 2016

Spacerownik dla psów!!!

Spracerując natrafiamy na przeróżne miejsca i okolice, 
gdzie można podziwiać przecudne widoki, 
wsłuchać się w przyrodę i relaksować. 

Ja natrafiłam na dość ciekawe miejsce, 
a mianowicie na spacerownik dla psów! 

Tak tak!

Sama byłam dość zaskoczona... 

Wiem że są ścieżki wydeptywane przez ludzi,
ścieżki rowerowe którymy jeździmy na rowerach,
ale ścieżki dla psów??? 
tego jeszcze nie widziałam ;) 

Co Wy na to? 

A już największym zaskoczeniem było to,
że one naprawdę tamtędy spacerują!!!








Zdjęcie ścieżki spacerowej dla psów z ogromną przyjemnością zgłaszam na wyzwanie Art-Piaskownicy "SPACER"


***********************************
UPDATA  16/06/2016 






5 komentarzy:

  1. W sumie... Normalny pies zawsze będzie się starał iść przy murze, bo daleko od ulicy, więc bezpieczniej. Idea super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł. Pierwszy raz widzę takie coś. Ciekawe, czy psy rzeczywiście tam chodzą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł : ) wręcz coś idealnego dla psiaków

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sprawa taka ścieżka. Dzięki za udział w wyzwaniu AP.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahah niezłe, znając naszego psa i tak by tamtędy nie szedł :) Dzięki za dołączenie do wyzwania Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...