Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

czwartek, 12 maja 2016

"TYLKO PROSIĘ MA KSIĄŻKI W NOSIE"...

..to tekst akcji jaka jest prowadzona aktualnie w Dublinie na rzecz Polskiej Biblioteki. 

Jak już większość z Was wie, 
od paru lat zamieszkuję zieloną wyspę - czyli Irlandię.
  
Od jakiegoś czasu trwa wielka akcja RATOWANIA POLSKIEJ BIBLIOTEKI w Dublinie.

Jak tylko usłyszałam, że również w jakimś stopniu jestem w stanie przyłączyć się do tej akcji 
i pomóc w uratowaniu naszego dziedzictwa na obczyźnie nie zastanawiałam się długo tylko złapałam za szydełko i wydziergałam kilka zakładek które zostały wystawione na aukcję. 


Więcej informacji na temat aukcji możecie znaleść na facebooku >TUTAJ<

a dotacje możecie dokonać >TUTAJ<



A teraz pokażę Wam moje zakładki. 
Bardzo szybko i prosto się je robi.. 
a są poprostu przeurocze. 

Takie polne kwiatuszki. 















*******************

Moje zakładki chciałabym zgłosić na wyzwanie POLNE KWIATY

*******************

oraz na drugie wyzwanie 



A co polecam do przeczytania? 
- ZŁODZIEJKA KSIĄŻEK -
Fantastyczną historię dziewczynki o imieniu Liesel - która żyje w ciężkich czasach.
Pierwszą książkę którą ukradła - podczas pogrzebu brata - jest "Podręcznik grabarza" i to dzięki niej uczy się czytać i rozbudza swoją miłość do książek, oraz poznaje moc słów...
Niesamowista historia - polecam gorąco. 



12 komentarzy:

  1. Kwieciste zakładki pięknie prezentują się w książce. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ksiazki z ladnymi okladkami. zlodziejka,ksiazek,taka jest. zakladki tez fajne

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zakładki :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby proste a jak bardzo urocze:) ślicznie się prezentują. A akcja super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i bardzo pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także jestem miłośniczką książek. Jakiś czas temu myślałam, że zastąpię książkę papierową czytnikiem e-booków. Byłam tak zachwycona urządzeniem, że... pozbyłam się ogromnej ilości książek. Oddałam je do naszej bibliteki. Czytnik jednak poszedł w odstawkę, a tradycyjna książka wróciła do moich łask. Już wiem, że oprócz treści lubię też szelest papieru, jego zapach i możliwość włożenia między kartki uroczej zakładki. Twoje są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zakładki i bardzo fajna akcja.

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie jak zawsze podobają się zakładki - sama sobie robię i lubię takie ręcznie robione :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szalenie mnie zainteresowałaś książką :) U mnie w bibliotece mają, tylko akurat jest w wypożyczeniu, ale przeczytam na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczne! Fantastyczny pomysł :)
    Trzymam kciuki za bibliotekę!
    Dziękuję za polecenia książki i za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakładki fantastyczne i cel szczytny. Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...