Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

czwartek, 7 marca 2013

Tricotinowy naszyjnik z sową

Siedziałam prawie całą noc żeby go skończyć.. no i jest!!!!
Oto sówkowo-wiosenny naszyjnik...

Co o nim myślicie?? 
Jak się Wam podoba??






Naszyjnik zgłaszam na wyzwanie Szuflady


oraz również na wyzwanie sówkowe u Joanki
Mam nadzieję, że można zgłaszać więcej niż jedną prace u Joanki.. 
bo nie było nic wspomniane że tylko jedną można zgłosić, więc jest druga ;)



A tak sówkowo się zrobiło..
więc na specjalne zamówienie koleżanki zrobiłam jeszcze sówkowe kolczyki do kompletu...



Koleżanka jest bardzo zadowolona, 
a kolczyki noszą się dobrze ;)

12 komentarzy:

  1. Naszyjnik wyglada jak wąż który upolował dwie sówki:) Jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik bardzo piękny, melanżowe nici z których go zrobiłaś są ładne, przez ten połysk eleganckie, A każda biżuteria z sówkami jest cudowna;)Czy trudno się nauczyć tego dziania na laleczce?

    OdpowiedzUsuń
  3. ale optymistyczny naszyjnik! Można zgłaszać więcej niż jedną pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity ten naszyjnik! :) Naprawde! :) A kolczyków pozazdrościc nowej włascicielce- szczegolnie te drugie mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszyjnik prezentuje się ciekawie, warto było poświęcić noc :) pozdrawiam i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny naszyjnik :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawie wykonany :)podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny naszyjnik:) Kolejny raz pytam, czy akcja urodzinowa jest jeszcze aktualna?

    OdpowiedzUsuń
  9. @Patrycja Pieguska - tak nadal jest aktualna, zostaw komentarz pod postem odnośnie zabawy i czekam na emaila.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wonderful necklace and sweet earrings!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zwieńczenie naszyjnika zawieszkami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...