Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

niedziela, 24 marca 2013

BEAD & BUTTON - Rozdawajka - Giveaway

Ahh.. ale miałam cudowny weekend. 

Razem z koleżanką wybrałam się na Craft Fair w Rush - jakieś 30 km. od Dublina
- czyli Targi Rzemiosła,
gdzie spotkałam się z pewną osóbką,
z którą już od dłuższego czasu nie mogłam się umówić na spotkanie..
bo ciągle coś komuś wypadało ;). 
No i w końcu dzień przed targami zupełnie nieświadomie
zagadałam na facebooku do kogoś kto będzie na tych targach i okazało się,
że to właśnie Jane - osóbka z którą nie mogłam się spotkać tyle czasu!

Ku mojej uciesze powiedziałam jej,
że też wybieram się na targi i chętnie się z nią tam spotkam.
Od października 2012 roku, kiedy dowiedziałam się,
że Jane ma do sprzedania po bardzo atrakcyjnej cenie
sporą ilość magazynów BEAD&BUTTON
- za któe tu w Irlandii płaciłam ok.€7 czyli przeliczając na złotówki jakieś 30zł.,
udało mi się zakupić sporą ilość za cenę €1,5 za sztukę. 




No ale oczywiście nie chce żebyście pomyślały, że jestem zachłanna, 
bo chętnie podzielę się z Wami kilkoma gazetkami..
dlatego mam dla Was mała zagadkę.

Osóbka która zgadnie,
a raczej trafi dokładnie jaką ilość magazynów udało mi się zakupić
otrzyma odemnie gazetkę + kilka drobiazgów (przydasiów z któych napewno coś stworzy...)
Mała podpowiedź jest taka, że na facebooku już mniej więcej określiłam ile ich mam.. chociaż nie do końca.. bo przeliczyłam je dokładnie i okazało się że dostałam sporo gratisów.. 
Wielkie dzięki Jane!!!

No więc dla tych, którzy nie mają mnie wśród znajomych na FB,
żeby było po równo skopjuje wpis z facebooka również tutaj:  
"Zakupy udane! 50 sztuk czasopism o koralikach jest juz w moim posiadaniu!
Yupiii... no to do roboty... teraz szukam inspiracji..."

Oczywiście czasopism nie jest 50... a troche więcej... 

ILE??? 

To zagadka dla Was!!!


<<< odpowiedz i wyniki losowania TUTAJ >>>

Każdy ma szansę tylko raz i tylko pierwsza odpowiedź będzie liczona.. 

(w momencie kiedy ktoś zgadnie jaka to liczba - zostanie to tu uaktualnione wpisem)

Ale również dla wszystkich,
którzy wyrażą chęć posiadania tych gazetek jest również szansa!!!

Wystarczy, że zostawicie wpis z chęcią przygarnięcia magazynu B&B, do dnia 31.III.2013
a 1 kwietnia przeprowadzę małe losowanie spośród wszystkich chętnych
(tych zgadujących też więc macie podwójną szanse), 
a do szczęśliwca powędrują dwie z tych gazetek + przydasie!!! . 

Tak że można powiedzieć, że to takie małe candy, a raczej rozdawajka ;) 
Chociaż bezokazyjnie...
no ale jakby nie było okazja była..
dla mnie wspaniała, bo teraz mam tyle czasopism, 
a w każej tyle cudnych rzeczy, informacji, pomysłów, inspiracjii..
że grzych byłoby się niepodzielić.

Mam nadzieję, że ktoś będzie miał chrapkę na gazetkę..
i chętnych nie będzie brakowało.

ZAPRASZAM!!!

Oczywiście banerek do umieszczenia u siebie na blogu,
będzie mi miło jeśli podzielicie się tą informacją z innymi. 



35 komentarzy:

  1. ależ Ci zazdroszczę
    obstawiam 63 magazyny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się do rozdawajki
    a liczbę gazetek oceniam na 63

    OdpowiedzUsuń
  3. ah i chętnie przygarnę gazetkę banerek zaraz umieszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja strzelam ze 66:) fajnie ze udalo Ci sie tak tanio kupic te gazetki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba 62 sztuki , banerek zaraz zamieszka u mnie na blogu ;)

    spokojnych świąt - balerinka

    OdpowiedzUsuń
  6. ja obstawiam liczbę 58
    zgłaszam się też do zabawy :) baner zaraz wstawię u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. może 60 a i chetnie się u stawię w kolejkę po jedna z gazetek banerek już dodaję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Very cool giveaway!:)
    62 pieces

    OdpowiedzUsuń
  9. 72 na pewno! Juz stanęłam w kolejce i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obstawiam, że jest 75 gazetek.Zazdroszczę udanych zakupów. Banerek umieściłam w zakładce candy/konkursy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Może 59? Pozdrawiam ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza moja myśl to 62, pewnie i tak nie zgadnę z moim szczęściem ostatnio :) ale co tam... spróbować zawsze można, bo taka gazetka to naprawę fajna sprawa :) Zwłaszcza, że jest jeszcze druga szansa :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja strzelam 68, a dlaczego to powiem jeśli się uda. Gazetkę chętnie zgarnę dla Sylwii, banerek pojawi się zaraz na moim blogu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wezmę udział w rozdawajce ;)
    A obstawiam, że gazetek jest.... hmmm.... 67 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnością przygarnę magazyn B&B :) Myślę, że w Twoim posiadaniu są 74 gazetki:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwaga, będę strzelać! ;)
    Jakieś 69 sztuk?

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja też strzelam 72 sztuki ;-) i chętnie przygarnę gazetkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Być może 69 gazetek? Byłoby miło mieć którąś z nich. Zgłaszam się i reklamuję tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Obstawiam, że jest tu... 67 gazetek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To ja strzelam 57 gazetek.

    I na rozdawajkę też jestem chętna :).

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. ja strzelę w 55 ;) pewnie pudło ;) ale może uda się w losowaniu :D
    Pozdrawiam..Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja obstawiam 55, usiłowałam policzyć na zdjęciu, ale mi się nie udało:) A może trafię? Oczywiście jestem chętna, by przygarnąć gazetki. Banerek zaraz wrzucę.

    OdpowiedzUsuń
  23. to ja obstawiam równe 60 :) Z chęcią zapiszę się na rozdawajkę i zamieszczę banerek (w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy")
    pozdrawiam :)
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślę, że masz 64 magazyny, czego Ci trochę zazdroszczę, bo ja ani jednego:)
    Baner na blogu już.
    Świetnie wygląda i brązowa i zielona bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  25. 64 jeszcze nie było więc może to będzie szczęśliwa liczba :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  26. Załapałam się prawie na koniec. Też chcę gazetkę. Ja obstawiam 63. Pozdrawiam ciepło i zaraz wstawiam banerek.

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam ja bym obstawila ze 100
    zapisuje sie jak mozna liczac ze trafie:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwsza rzecz to zagadka zgaduję że 73, a druga rzecz to zgłaszam się do losowania.
    http://maniaxyzhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. To ja obstawiam 54 :)
    Banner u mnie: http://madeinmyhand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba nie zamieściło mojego komentarza... Więc powtórzę, że obstawiam 54 gazetki ;)
    Banner u mnie: http://madeinmyhand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...