Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

piątek, 25 maja 2012

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO MAMO!!!!


Mam trzy latka, albo cztery,
nie pamiętam sama.
Lecz wiem dobrze, że dziś święto,
ma kochana mama.

Wstanę dzisiaj bardzo wcześnie,
zanim mama wstanie.
Sprzątnę kuchnię, zetrę kurze,
zrobię jej śniadanie.

Bo kto kocha swoją mamę, 
ten o tym pamięta,
by pomagać jej na co dzień,
nie tylko od święta. 

Potem złożę jej życzenia
i na święto matki,
podaruję mojej mamie,
kolorowe kwiatki.

Sama wstawię do wazonu
maki i żonkile,
aby moja mama jeszcze,
odpoczęła chwilę.


Wszystkiego Najlepszego
wszystkim Mamom na świecie!!!



3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...