Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

poniedziałek, 21 maja 2012

#05 TUSAL 2012 - piąta odsłona

No i prawie przespałam mój tusalowy słiczek ;)

Tyle sie dzieje ostatnio.

Na dodatek wypadło mi coś, co całkowicie zmienia moje dotychczasowe plany na przyszłość.

Jest takie powiedzenie:
"Nie planuj zbyt dalego do przodu... bo nie wiesz co przyniesie Ci jutro"

No własnie.. i chyba zaczne się do tego stosować..
bo dziś mam plany na za tydzień.. a juto mogą się całkowicie zmienić.. ;)
tak jak właśnie się stało.

Dlatego zaczynam ŻYĆ CHWILĄ!!!
Co ma być to będzie.


No ale wracając do tematu.. bo się trochę rozpisałam..
mój TUSALOWY SŁOICZEK wygląda tak :)


Niewiele niteczek przybyło.. ale muszę być oszczędna w dorzucaniu różności..
żeby miejsca wystarczyło ;) 


1 komentarz:

  1. przybywa przybywa niteczek w końcu praca wre u ciebie, a to i tak mało w porównaniu z tym co tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...