Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

poniedziałek, 14 maja 2012

Udana niedziela...

Czy też tak macie, że przebywając poza miastem,
na działce, w ogródku ładujecie baterie na cały tydzień?
Ja tak mam :)

Ależ miałam cudowną niedzielę!!!

Oczywiście bez aparatu nigdzie się nie ruszam,
więc i tym razem krótka fotorelacja.

Zanim jeszcze dojechalismy na miejsce,
po drodze takie piękne widoki były, 
że nie można było ich nie zauważyć.

Zdjęcia oczywiście robione w ruchu i na dodatek z samochodu,
więc wybaczcie mi jakość..




Ale jak tylko dojechalismy na miejsce...
no własnie.. moje ulubione zestawienia fotograficzne: 
zoom i perspektywa :)







No i weekend się skończył...

zaczynamy PONIEDZIAŁEK

ale...  


...nie wszyscy musząć iść do pracy :)))

Pozdrawiam serdecznie :) 


8 komentarzy:

  1. Udana niedziela :))) Fotki super.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś wiem na temat takiego ładowania akumulatorów:) Ostatnio robiłam to w piątek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maj jest pięknym miesiącem,przyroda rozkwita, szkoda tylko że wczoraj było u nas zimno ale chociaż słonecznie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudownie i te konwalie i niezapominajki, boskie po prostu

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne widoczki, sielskie takie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak możesz robić nam ochotę na wolny poniedziałek?
    Widoki śliczne :)

    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. pozazdrościć wypadu ja niestety w czterech ścianach pogoda nie była łaskawa:(

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne kadry ... jest co podziwiać :)
    pozdrawionka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...