Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

środa, 8 kwietnia 2020

A to krowa...

Witajcie Kochani..
Wpadłam w wir zakładkowy...
Najpierw szczury, potem Koń GIENEK, 
a teraz również z własnego autorskiego wzoru wykonałam krowe! 

Przedstawiam Wam Krowe MANIE






Właśnie pracuje nad rozpisaniem wzoru rownież na tą zakładke, tak więc jeśli ktoś byłby chętny to zapraszam do zostawienia komentarza.  

Pozdrawiam serdecznie 
I życze milego czytania z Manią  ;) 

8 komentarzy:

  1. Ta krówka jest równie słodka jak Twoje szczurki. Czekam na rozpisany wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie a to się uśmiałam zobaczywszy tą mordkę :-).Super krówka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna krowa! Mając taką zakładkę nie mogłabym się oderwać od książki :). Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest cudna, osiołek też, wszystkie są super. Czekam na wzorki 🥰

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest, osiołek też, wszystkie są cudne. Czekam na wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mania jest fenomenalna! Z każdą zakładką nabieram chęci, by odkopać zapomniane i porzucone lata temu szydełko. A jakby tak jeszcze mieć gotową ściągę ze wzorkiem, ach marzenie ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Magdo czy moge zamówić u Ciebie taka zakładkę? Chetnie przy okazji domowie wiecej tylko pewnie to kwestia czy Ty sie zgodzisz przyjść takie zamowienie .... ?! Pozdrawiam i czekam na info
    baran.agata@vp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...