Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

piątek, 14 lutego 2020

Wymianka 2x2 - podsumowanie...

Z lekkim poślizgiem, ale już się chwalę. 
Jakoś tak czas szybko biegnie.. a ja ciągle mam ręce pełne pracy i na nic nie mam czasu... 
Znów zaniedbałąm tu bloga :( 
no ale może troszeczke się w końcu odkopie.

Spore mam zaległości..
wiec postaram się po troszeczku tutaj uzupełnić troche wpisów. 

Dziś chce Wam pokazać jaką paczuszkę dostałam od Krysi (CreaDiva )
która była moją wymiankową parą w wymiance organizowanej na blogu Klub Twórczych Mam


Wymianka polegała na wysłaniu do swojej pary 
- dwóch przydasi, jeden z nich omówiony miał być ze naszą parą, natomiast drugi miał być niespodzianką
- dwóch umilaczy typu kawka, herbata, czekolada, świeczka, drobny kosmetyk itd. I tu ponownie jeden z nich ustalaliśmy ze swoją parą, a drugi to niespodzianka
-  no i można było włożyć książkę 


Oczywiście wszystko między sobą ustaliłyśmy.
Poprosiłam Krysię o:
- dwa czarne kordonki // dostałam jeszcze dwa inne kolorki (są SUPER!!!) 
- moją ulubioną czekoladę TIKI-TAKI // dostałam jeszcze przepyszną Mieszankę Krakowską i zieloną herbatę
- no i książkę Magdaleny Kołosowskiej "Trawa bardziej zielona" - nie miałam okazji jej czytać, a zapowiada się bardzo ciekawie. 

Dziękuje bardzo Krysiu!!! 


Z kolei moja paczuszka wyglądała następująco:
Krysia poprosiła o
- pocztówke z Irlandii (wrzuciłam ich aż 3 ;) z widoczkami irlandzkimi)
- coś o smaku Irish Coffee ( czekoladki, batoniki i herbata o oryginalnym smaku Irish Coffee)
- przydaś związany z robieniem kartek ( bloczek papierow do scrapowania oraz folder do embossingu)
No i dorzuciłam książkę "Spisek Franciszkanów" -
oraz zakładke z serduszkiem wykonaną przezemnie.


Mam nadzieję, że moja paczuszka również spodobała się Krysi. 


Dziękuje bardzo Krysi i blogowi Klub Twórczych Mam za wspólną zabawę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...