Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

piątek, 14 lutego 2020

Bransoletka z ceramiczną kulką

Witam Was serdecznie! 

Z pewnoscia widzieliście już ten tutorial na blogu DIY w zeszłym miesiącu,
ale chcialabym go Wam pokazać tutaj ponownie.

Jak zrobić bardzo prostą,
a zarazem elegancką bransoletkę.
Wszystkie materiały jakie wykorzystałam w tutorialu
pochodzą ze sklepu www.elemenciki.pl



Do jej wykonania potrzebujemy:

> zapięcie karabinczyk lub magnetyczna kulka



W mojej pracy użyłam syntetycznych rzemieni o średnicy 4-6mm., 
oraz końcówek do wklejania o rozmiarze 5,5mm.

Zaczynamy od nałożenia ceramicznej przekładki lub koralika na rzemień. 
Ostrożnie i z wyczuciem żeby nie uszkodzić rzemienia przesówamy koralik na środek naszej bransoletki


Można zrobić dodatkowe węzełki z dwóch stron koralika lub zostalić go luźno.


Następnie wklejamy końcówki, za pomocą niewielkiej ilości kleju.


Kiedy klej już przeschnie i będzie mocno trzymał rzemień w końcówce
możemy wówczas założyć kółeczko montażowe oraz zapięcie.
Osobiście polecam zapięcie magnetyczne dużo łatwiej się będzie zapinała na ręce ;) 


Z drugiej strony montujemy również kółeczko montażowe
i łańcuszek przedłużająy dzięki któremu będziemy mogli regulować wielkość naszej bransoletki.


No i na wykończenie można dodać jakąś zawieszkę 
i bransoletka gotowa! 


 Jak się Wam podobają takie bransoletki? 




Wszystkie materiały znajdziecie w sklepie www.elemenciki.pl
Serdecznie zapraszam do tworzenia swoich oryginalnych i niepowtarzalnych wzorów.

Pozdrawiam Was serdecznie
Majalena 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...