Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

poniedziałek, 1 września 2014

Podsumowanie "Kociej wymianki"

Uff.. zdążyłam w ostatnich minutach :) ...

Wszyscy już chyba wiedzą, że uwielbiam koty i mam "kota na punkcie kota"... 
No właśnie dlatego nie mogłam się powstrzymać przed "Kocią wymianką" u Ani.
Moją wymiankową parą była Gosia z bloga http://magiadziergania.blogspot.com

Takiego kota od niej dostałam: 


Elegant, bo nawet krawat założył żeby mi się spodobać ;) 
no i oczywiście się spodobał  :) 


..no i te oczy... 
boskie !


i do tego jeszcze garść przydasi...


no i oczywiście słodkości z herbatą kwiatową.
Musze zakupić sobie taki szklany dzbanek w którym będę mogła oglądać teraz 
to zjawiskowe parzenie i rozkwitanie kwiatu herbaty. 


Bardzo dziękuje Gosi za paczuszke,
a ja wysłałam do niej takie oto drobiazgi...



Kotek Gniotek! 
choć początkowo nazwałam go "Kotkiem Nerwuskiem" 
- dla osób które się denerwują i muszą coś trzymać, ściskać, gnieść czy poprostu zająć czymś ręce. 





Naszyjnik z kotem...


kolczyki wykonane z filcu, tasiemki i obszyte haftem koralikowym



i opaske na głowę z kocim motywem


Dorzuciłam jeszcze wieszaczek z kotem 


i przydasiowe wełenki


Całość wyglądała tak: 


Jeszcze raz bardzo dziękuję organizatorce zabawy Ani
oraz Gosi za wspaniały prezent.
_____________________________________

UWAGA!!! 


Uczestniczki wymianki "Postacie z Bajki", 
wciąż przypominam o przesłaniu mi samego zdjęcia waszej pracy 
(postaci z bajki) jaką przygotowałyście!

W dalszym ciągu nie otrzymałam zdjęcia od:

Ania Jura
justyna9ewa
Małgorzata Napiórkowska
Rószofa marzycielka 
Anna Miśkowa Chata
Judyta Z.
Barbara S.
Aneczka

Dziewczyny mam nadzieję że wszystko ok. 
Sprawdziłam nawet moją skrzynkę pocztową 
czy przypadkiem nie ma wiadomości w spamie ale nie,
Wiec przypominam i proszę o przesłanie zdjęć na adres: majalena79@wp.pl
Dziękuje.

_____________________________________

Przypominam również o mojej Wymiance z Matrioszką 
na którą wciąż serdecznie wszystkich zapraszam. 





5 komentarzy:

  1. kotek gniotek cudny <3 a kolczyki czadowe! Jeszcze takich nie widziałam, bardzo oryginalne :)
    a ta opaska... ah, zazdraszczam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się wymieniłyście - oba koty słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby dwa kotki przeurocze:) A Twoje kolczyki bombowe po prostu:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne kotki sobie nawzajem zrobiłyście!!! Wspaniałe prace! bardzo Ci serdecznie dziękuję za udział w wymiance. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również dziekuje za wymiankę :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...