Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

sobota, 6 września 2014

NOWY BLOG

Witajcie Moi Drodzy.

Ostatnio cały czas coś robię, mam więcej czasu na dzierganki, odwiedzanie waszych blogów, zostawianie komentarzy które są tak miłe chyba dla każdego kto prowadzi bloga i dzieli się z innymi swoimi pracami. 
Bo kto ich nie lubi...
Zauważyłam także, że część z Was prowadzi kilka blogów.. jeden z rękodziełem, inny z zapiskami, a jeszcze inny z waszymi pracami na sprzedaż. 
Ja również postanowiłam założyć kolejnego bloga.
Tak tak.. już mam ich kilka.. wiem, ale tym razem  nie takiego z rękodziełem, 
a dotyczącego mojego świata.
 Świata który mnie otacza, w którym żyje, który uczy mnie codzień czegoś innego. 
Świata który jest daleko od Domu.
Blog ten powstał z powodu tęsknoty za moją ojczyzną, tęsknoty za domem i za rodziną.. 
Nie chciałam tutaj rozpisywać się o tym co nie jest związane z rękodziełem, bądź go zupełnie nie dotyczy, dlatego postanowiłam założyć nowy blog 
gdzie będę dzieliła się z Wami moimi smutkami i radościami.. 
tęsknotami, przemyśleniami i różnymi takimi  rzeczami jakie przyjdą mi do głowy.
Taki możnaby powiedzieć typowy pamiętnik, 
gdzie będzie więcej do czytania niż do oglądania.. :)
Choć czasami i też zdaży się jakaś sesja.. czegoś być może ciekawego czym będę chciała podzielić się z Wami. 
Mam nadzieję, że ktoś trafi tam choć na chwilkę i zostawi swój ślad odwiedzin.
Dlatego już dziś serdecznie zapraszam wszystkich mających ochotę na poznanie mnie tochę lepiej, 
moich przemyśleń i świata w którym żyję daleko od domu. 

MAJALENA FAR AWAY FROM HOME
www.majalenafarawayfromhome.blogspot.com



PS: Od poniedziałku rozpoczynam nową zabawę wyzwanie
na które już dziś serdecznie zapraszam.
Więcej informacji na ten temat znajdziecie >>TUTAJ<<



Zapraszam!!!



3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...