Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

poniedziałek, 22 września 2014

Jesienne kolory - czyli pomarańczowy.

I znów przeglądając Wasze blogi trafiłam na kolejną zabawę która polega na kolorach.
Piękny jesienny kolor który dominuje tą porą roku. 
23 września rozpoczynamy pierwszy dzień astrologicznej jesieni a co za tym idzie ...
no to że pomarańczowego koloru nie będzie brakowało!
Wybrałam się więc na niedzielny spacerek do Ogrodu Botanicznego, gdzie udało mi się zrobić kilka pomarańczowych fotek jużw jesiennym klimacie.

Przecudnie kwitnące Dalie...




Chińskie drzewo klonowe o barwach złoto-pomarańczowych...





i wciąż jeszcze kwitnące róże herbaciane i pomarańczowe.. 




A tu jeszcze kilka fotek z poprzedniego lata... 
również w pomarańczowej kolorystyce :) 



Więcej moich zdjęć Ogrodu Botanicznego w Dublinie znajdziecie >TUTAJ<



A to zdjęcie zgłaszam do zabawy w kolory w Klub Kota Jasna 8 -
 KOLOROWE LATO - POMARAŃCZOWY

"Tulichłopki" - jak to je nazywa moja Ciocia T. po fachu kwiaciarskim ;) 
Ja też lubie tą nazwę 










12 komentarzy:

  1. Taki kolaż może być jak najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za umieszczenie informacji o Zabawie :-)
    Blog wpisałam na listę
    a zdjęcie jest zamieszczone tutaj kliknij...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby pomarańczowo, a jak kolorowo i pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!! Aż dech w piersiach zapiera :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. W mieście tulipanki, ana wsi tulichłopki;-)
    Dziękuje za odwiedziny i miły komentarz:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne fotki :) troszkę mam tego kolorku w moim ogrodzie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w zabawie :-)

    Moja mama miała takie poszarpane tulipany w swoim ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia :)
    Jak się pomarańczowo zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne kwiaty i śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...