Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

piątek, 13 września 2013

Piątek 13-tego ;)

Dziś mamy piątek 13-tego!!!
Miłego, udanego i wesołego dnia wszystkim życze. 
A czy bedzie pechowy?? to już zależy jak wstałeś..
lewą czy prawą nogą ;) 




Teraz jeszcze kilka demotywatorów jakie udało mi się znaleść na temat tego dnia :) 






Miłego dnia...

Pozdrawiam.


Przypominam jeszcze o WYMIANCE DZIKA AFRYKA! na którą serdecznie zapraszam. 
Jeszcze sie nie zapisałaś/łeś, na co czekasz?



ZAPRASZAM.

4 komentarze:

  1. Dzien jak codzien :) dla mnie 13 jest szczesliwy - zarowno ja jak i moj TZ urodzilismy sie 13 ego :)
    A jesli chodzi np. o czarnego kota... Ja mam takiego w domu, jakbym miala w to wierzyc to bym miala wiecznie pecha :P
    Tobie rowniez milego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co tam 13.Każdy dzień jest piękny.U nas od rana lało ale nie zepsuło mi to humoru.Życzę miłego weekendu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Madziu:) A ja mam dziś dzień udany, wolny dzień, dostałam paczuszkę z roślinkami i mężuś wraca dziś z pracy... czego chcieć więcej!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie dzisiejszy 13 był szczęśliwy, razem z mężem nazbieraliśmy 4 wiaderka grzybów, uff własnie skończyłam nadziewać na nitkę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...