Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

sobota, 28 września 2013

Sówkowe zakładki.

Jesienne wieczory najlepiej spędzać z książką
i to taką która sprawia nam przyjemność,
odpręża nas i cieszy..
a jeśli książka to i zakładka,
którą w każdej chwili możemy zaznaczyć miejsce
w którym oderwaliśmy się od naszej lektury. 

Zakładka to nieodłączny element książki,
który powinien mieć każdy.

Zobaczcie jakie zakładkowe sówki udało mi się ostatnio zrobić. 
Uważam że są słodkie. 

A Wy co o nich sądzicie???

Sówki są umieszczone na wielkim spinaczu o wymiarach 7cm. x 1,5cm.
Sówka mierzy mniej więcej 3cm. x 5cm.  
Z drugiej strony podszyte są filcem i usztywnione. 











Żółtą sówkową zakładkę zgłaszam na wyzwanie Kolory jesieni - ŻÓŁTY





19 komentarzy:

  1. według mnie bardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne...:) super pomysł:)
    miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale extra.....sa piękne mialas fajny pomysl...zielona jest słodziutka
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zakładki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. sama dostałam od Ciebie taką sówkową zakładkę. Zawsze towarzyszy mi w podróżach pociągiem, bo jest jedyna, której napewno nie zgubię, dzięku temu, że mogę ją wpiąć w strony :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę że Wam się podobają.
    Wkrótce więcej sówkowych motywów ;)


    @MagdaZ. miło mi że sówkowa zakładka podróżuje razem z Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny pomysł na zakładki, które nie wypadają z książki, jak to potrafią uczynić zakładki klasyczne:)
    a do tego jeszcze takie sympatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo oryginalny pomysł, kolory super

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne sówki:) super pomysł na zakładki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zakładkowe sówki.Jedna całkiem podobna mieszka u mnie,a właściwie jak tylko ją dostalam od Ciebie to zamieszkała u córki- mogę powiedzieć ż e masz sówke gimnazjalistkę ,bo mieszka w podreczniku j. polskego. Serdecznoe pozdrowienia z zimnego ( dzis juz-2 stopnie) podlasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały pomysł. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne i pomysłowe zakładki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Są świetne! Muszę takie zrobić :) przyszyłaś je do końcówki spinacza?

    OdpowiedzUsuń
  14. @ Łucka - tak są wszyte i przyklejone.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...