Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

piątek, 8 lutego 2013

Informacyjnie o Wymiance Słonecznej


**********************

Moje drogie uczestniczki Wymianki Słonecznej.

Przypominam o nadesłaniu informacji z adresem oraz potwierdzeniu zgody na wysyłkę zagraniczną. 

Nadal brakuje mi  dwóch adresów:


Czekam na wasze emaile do soboty do godziny 14:00 !!!

Jeśli do tego czasu nie otrzymam od Was wiadomości
z przykrością będę musiała Was wykluczyć z zabawy.

********************
Przypominam

Co powinno znaleźć się w przesyłce:

 I. dwie rzeczy ręcznie zrobione przez nas w kolorze żółtym lub z symbolem, motywem słońca,


II. słodziak – czyli coś co uprzyjemni nam ten dzień : kawusia, herbatka miodowa, gorąca czekoladka, słodycze, „Słodka Chwila”, itp…

III. przydasie – czyli coś co się każdemu przyda podczas tworzenia czegokolwiek ;)

***********************

Osoby biorące udział w wymiance: 

1. Majalena
2.  Magda Z
3. Joanna Perfecka
4. Etoile
5. moniik86
6. zancia
7. Szycie Isabell
8. Joanna J
9. margeritka_gg
10. mrumru
11. karto_flana
12. kasiekw
13. FUSIK
14. Lucyna
15. inaa232
16. Edina





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...