Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

czwartek, 21 czerwca 2012

Wymianka podróznicza... Francja...

Uwielbiam podróżować, zwiedzać i poznawać nowe miejsca.
Dlatego zapisalam sie na wymianke podróżnicza u Diany.

Moja wymiankowa para okazala sie sama organizatorka zabawy Diana.

Mam nadzieje że udalo mi sie sprostać zadaniu.. 

Oto co przygotowalam dla Diany:

Sloiczek po kawie i/na kawe albo inne skarby :) 



bransoletke charms...


kamyk decoupage z fragmentem Katedry Notre Dame



materialy z ktorych mam nadzieje Diana uszyje cos wspanialego...
i troszke przydasiow.




No i przygotowalam niewielka broszurke,
w której zawarlam informacje co ciekawego można zobaczyć w Paryżu.


*****************************************************


Diana przygotowala dla mnie rownież przedmioty zwiazane z Francja i Paryżem :) 

Otrzymalam od niej "Antuana"
(oczywiscie nadalam mu takie imie bo tylko to do niego najbardziej pasowalo,
no i oczywiscie znow na literke A... ;) ) 



przepiekny wisior z symbolem Francji.. slynna Wieża Eiffel


sliczne serwetki i koraliki jako przydaski
i list w którym znalazlam informacje co ciekawego można zobaczyć w Paryżu.







i slodkosci...


Bardzo serdecznie dziekuje za wspaniale prezenty i zabawe :)



14 komentarzy:

  1. Piękne prezenty sprawiłyście sobie!
    i mnie moja wymiankowa para zabrała do Francji :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to się uraczyłyście Paryżem w różnych odsłonach:) Piękne prezenty. Antuan jest boski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za cudowny prezent

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne prezęty wysłałaś i dostałaś sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne prezenty dostałaś i posłałaś

    OdpowiedzUsuń
  6. Wymianka śliczna. Ślicznościami się obdarowałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne prezenty :) nie moge sie doczekac naszego spotkania !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wymianki sa super, piekne cudenka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. prezenty są piękne, a Paryż jest naprawdę fascynującym miastem :D dobrze wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. p.s. widzę, że wysłałyście sobie wzajemnie z Dianą biżuterię. Zachęcam do mojego candy w takim razie do wygrania bon o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepie PassionRoom. naprawdę wspaniałe elementy do tworzenia biżuterii

    http://wszkatulce.blogspot.com/2012/05/candy-do-wygrania-bon-o-wartosci-100z.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie śliczności i to z Paryża!

    OdpowiedzUsuń
  12. Paryż i Francja okazały się bardzo popularne, ale nic dziwnego, sama ciągle pozostaje pod urokiem tego miasta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...