Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

piątek, 22 czerwca 2012

Prezenty, prezenty, prezenty...

Kontynuacja prezentów urodzinowych.

Dziewczyny bardzo, bardzo,
bardzo Wam dziekuje!!!

Jestem poprostu zachwycona.. szkoda że musze jeszcze chwilke poczekac żeby zobaczyc je na żywo.. 

Moja Mama odebrała wszystkie paczuszki i zrobila mi zdjecia.

Mam nadzieje ze niczego nie pomieszałam.

Prezent od zalesinki 

Przesliczny igielniczek biedronka :)

i cudny aniołek z ciastoliny 

******************************************
Prezent od Gosi:

Jestem poprostu zachwycona kuleczkami filcowanymi.. 
i ta czesanka....
juz sie nie moge doczekac aż ja bede miała w swoich łapkach :))



przepiekna poduszeczka na igiełki...

i koraliki

******************************************

Kolejny prezent od Cecylii:

Cudnie wyhaftowany krzyżykami obrazek na karteczce,
oraz kanwa i mulinki..
Ahh.. już nie moge sie doczekać żeby cos na niej wyhaftować.



******************************************


Prezent od Iwony:

śliczna karteczka wykonana przez Iwone.

Notesik na zapiski :) 
i ramka na zdjecia ozdobiona pieknymi kwiatuszkami 

Już wiem nawet jakie zdjecie znajdzie sie w ramce ;)

******************************************

Prezent od Deilephila

Urocze korale :) z drobnych drewnianych koralików, 
niesamowicie pieknie pachnace świeczuszki, mydełko i piekna karteczka z Poznania :)



i serwetki do decoupage... 


******************************************


Jeszcze raz bardzo dziekuje za wszystkie wspaniałe prezenty,
a przedewszystkim za pamieć.
To naprawde bardzo miłe, że obdarowałyscie mnie upominkami wykonanymi przez Was.

Z całego serduszka DZIEKUJE!




9 komentarzy:

  1. Gratuluję takich ślicznych prezentów :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty rewelacja :)
    Pozdrawiam i miłej nocy życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prezenty. Też bym takie chciała. Ma Pani bardzo fajnego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty są super. Szczególnie biedronka na igły mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prezenty, tylko troszkę ci współczuję bo napewno chciałąbys móc sama to wszystko dotknąć, przymierzyc obejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prezenty dostajesz :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...