Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

sobota, 18 maja 2024

Rozwiń skrzydła... i leć

 Niedawno zaczełam się bawić z masą samoutwardzalną.

Powiem że bardzo fajna zabawa.. ale jednak trzeba znaleść odpowiedni materiał do konkretnych rzeczy które chce się robić.. 

Dlaczego? Już wam pisze... 



Są różne rodzaje mas samoutwardzalnych.. i jeszcze nie wszystkie udało mi się sprawdzić.. choć i pewnie nie wiem czy byłabym w stanie przetestować wszystkie..
ale ta na której pracowałam daje efekt ceramiki..
 no i też tak się zachowuje.. czyli jest dość delikatna i krucha. 

Ale są też takie masy które są lekkie i takie piankowe bardziej.. jeszcze nie miałam okazji ich używać. 

Do tych kolczyków robiłam chyba ze 4 podejścia, bo za każdym razem coś mi pękało.. 

a to jak probowałam założyć kółeczko, 

a to kawałek skrzydła odleciał, 

a to jakieś pęknięcie.. ehhh 

No lekko nie było.. ale w końcu udało się. 

Efekt jest jak widać całkiem fajny. 



Skrzydła pomalowałam lakierem do paznokci z efektem cracle, czyli takimi spękaniami.. co nadało im dość ciekawego wyglądu.
Tak bardziej naturlanie wyglądają jakby faktycznie były z piór.



Oczywiście nie są idealnie takie same.. co także nadaje im wyjątkowości..
bo nie są takie sztancowe. 





Kolczyki powstały w ramach zabawy na blogu DIY wyzwanie SKRZYDŁA



Serdecznie zapraszam do wspólnej zabawy 

Majalena 

6 komentarzy:

  1. Całkiem fajny efekt, to chyba za mało powiedziane ;) mnie sie bardzo podobają:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są, wyglądają jak prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudy się opłaciły, bo kolczyki są cudne:) serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszły te kolczyki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...