Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

wtorek, 19 maja 2020

Dietetyczne ciasteczka...

Ostatnio postanowiłam zabrać się za siebie
i zmienić swoje nawyki żywieniowe. 
Powiem tylko tyle, że nie wiem czemu się wcześniej za to nie zabrałam :( 

Jestem zachwycona przepisami.
To jakiś mit że będąc na diecie je się mało..
Bo ja ciągle coś jem.. tzn nie cały czas bo co 3 godziy ale jestem najedzona! 
No i oczywiście cukier i słodycze musiałam odstawić,
więc póki co pozostają mi tylko takie słodkości. 

A powiem Wam że ostatnio nawet mój sąsiad się nabrał na ich autentyczność,
bo dziergałam sobie w ogrodzie, a on zza płotu wychilił się i zapytał.. :
A co to za dobroci tam podjadasz? 
- to mu odpowiedziałam:
Chcesz spróbować? 
- a on z takim entuzjazmem i chęcią odpowiedział:
Jasne że chce? 
No to wzięłam ciasteczka i jak podeszłam do niego z pudełkiem ciasteczek to minę miał niezapomnianą, no BEZCENNĄ! 
Ale był nimi zachwycony.
Pożyczył je ode mnie i pobiegł do swojego domu,
żeby też tak nabrać swoje dzieci.. i też mu się udało! 

A Wam jak się podoba dietetyczna wersja moich ciasteczek? 









Dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Majalena 

7 komentarzy:

  1. No mnie bardzo!😂 pozycze od Ciebie te ciacha i wsadze do puszki gdzie zaglądają moje chlopaki😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie ciasteczka są " smakowite ", ale Oreo NAJ, NAJ :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woooo.... zbieram szczenę z podłogi.Wyobraź sobie, że ja też podjęłam takie postanowienie i przeszłam na dietę :D Więc takie ciasteczka są teraz idealne :) Powodzenia Madzia, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha :) Mnie też nabrałaś, bo widząc zdjęcie prezentujące post, myślałam, że to prezentacja Twoich kulinarnych poczynań 😂 Świetne robótki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihi:) rewelacja ! Mnie sie bardzo podobaja, chociaz wole te na "zywo":)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...