Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

sobota, 30 maja 2020

Baranki czy owce...

Zapisałam się do zabawy całorocznej
w której należy chociaż raz w miesiącu wykonać jakiś wielkanocny projekt.

Jakoś tak nie wiem czy zdołamy wytrwać cały rok, ale jeśli projekt wykonania jest dowolny byle dotyczył Wielkanocy 
to chyba te zakładki nie ulega wątpliwości że pasują do tego tematu  ;)

Oto dwie owce albo baranki
które tylko w stadach czują się najlepiej. 

Chyba owce, bo imiona babskie ;)
 LOLA i TOLA 







Oczywiście zgłaszam je do zabawy


5 komentarzy:

  1. No jak mogłam przeoczyć Twoje cudo! bardzo przepraszam, ale czasem nie nadążam z oglądaniem wszystkich blogów, ale dzięki etykiecie mam szansę odlależc Twoje prace. Dziękuję za przypomnienie i proszę na przyszłość znowu mnie szturchnąć jeśli nie zobaczę tego co zrobiłaś.
    Już wiesz,że jestem absolutnie zakochana w Twoich pracach a szczególnie zakładkach. Są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem dlaczego nie widzę u Ciebie zakładki z zabawą chociaż jest pod ostem, widzę te zakładki pod nazwą ,,o tym piszę'' ale Wielkanoc 2020-2021 nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh no tak, wpisalam ją ale nie zaznaczylam żeby się wyświetlała. Dzięki za uwagę ;) już powinno być wszystko ok.

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję 😘 ta etykieta to dla mnie ogromne ułatwienie, dzięki niej nawet jak nie zdążę do Ciebie na czas kiedy pokazujesz posta, to trafię po zakończeniu, kiedy będę losować upominek. Jeszcze raz dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Padłam no😂😂😂 kurczaki swietne !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...