Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

niedziela, 6 września 2015

Niedziela i troche prywaty...

Witajcie Moi Drodzy.

Musze Wam powiedzieć,
że brakuje mi kolczykowej zabawy.. 
Ahh fajnie było. 
Codzienne wpisy i zdjęcia..
dużo frajdy i podziwianie Waszych kolczyków,
naprawde świetnie sie bawiłam i troche mi tego brakuje.

Dziś zrobie takie osobiste podsumowanie tygodnia.. 
bo tak jak już pisałam w zeszłym tygodniu 
oczywiście nie pokazałam Wam wszystkich moich kolczykowych skarbów. 
Wiec mam teraz okazje.. 
a Wy jeśłi byście też chciały jeszcze się pochwalić 
waszymi skarbami to również zapraszam, będziem i bardzo miło.

Przez cały tydzień możecie dodawać Tu wasze podsumowania..
Żaba na dole :) 

A moje uszy w tym tygodniu zdobiły takie oto kolczyki


PONIEDZIAŁEK - słoniki, które zakupiłam na jednym z marketów handmade w zeszłym roku.
Ten sam artysta zrobił kolczyki kotki, które już Wam pokazywałam TUTAJ

WTOREK - prezent od znajomej irlandki z pracy, która właśnie wróciła w zeszłym tygodniu z urlopu. Liz wie że jestem kolczykową fanką i przywiozła dla mnie kolczyki aż z Hiszpanii.

ŚRODA - kolczyki które kupiłam baaardzo dawno w Polsce, ale gdzie to niepamiętam. Lubie je bo są takie delikatne.

CZWARTEK - zrobiłam je już jakiś czas temu.. z całą porcją innych łańcuszkowców.
TUTAJ możecie się im przyjżeć z bliska :)

PIĄTEK - obiecałam sobie, że nie zakupie przez najbliższy czas żadnych kolczyków..
i nie kupuje!!! ale nie mogłam się opamiętać żeby sobie zrobić nowe :)
i zrobiłam takie z krzyształkami Swarovskiego.

SOBOTA - też świeżynki.. brakowało mi czegoś w takiej kolorystyce, więc 5 min.roboty i proszę bardzo :) 


A dziś założyłam złote sówki wkrętki...




Pochwale się Wam jeszcze moim nowym manicure.

Wczoraj moja sąsiadka zrobiła mi wspaniałą niespodziankę
i pomalowała moje paznokcie lakierem hybrydowym Shellac


Dla zainteresowanych to kolor Nude Knickers

Pięknie wygląda na paznokciach. 
Bardzo delikatnie i elegancko.

*********

Teraz jeszcze informacyjnie. 

Paczuszki dla Greenfrog, Agnieszki i hubki - mam już prawie gotowe do wysyłki. 
W tygodniu postaram się je nadać najszybciej jak to możliwe.
 Z resztą już się dogadałam i mam nadzieję że wszystko będzie tak jak ustalimy :) 

********** 

No to by było na tyle.. 

Bardzo Wam dziekuje, 
a jutro zapraszam na porcję WZORÓW poniedziałkowych 
(które co tydzień będą się pojawiały u mnie na blogu)  
które będziecie mogli wydrukować i użyć w waszych pracach scrapowych i nie tylko :) 

Ja właśnie mam pomysł żeby z nich skorzystać, ale o tym wkrótce. 

Pozdrawiam.


5 komentarzy:

  1. Super kolczyki- mnie tez brakuje tej zabawy, choc kolczyków nie zmieniam codziennie:-) Buziaki! PS Fajne paznokcie:-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolczyki, najbardziej podobają mi sie te z wtorku, środy i piątku (te piątkowe maja super kolory).
    Pazurki bardzo ładne, lubię czasem pomalować paznokcie na taki neutralny kolorek :)
    Ja w ostatnich dniach uczepilam sie srebrnych wkretek (a raczej one uczepily sie mnie ;)), wiec niestety podsumowania nie zrobię, bo je juz pokazywałam ;) zreszta jutro wyjeżdżam do Zakopanego, wiec w najbliższym czasie nie będę zmieniać kolczyków - długie bylyby niewygodne i pewnie przeszkadzalyby podczas górskich wędrówek :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki cudne, zwłaszcza sówki. Paznokcie pięknie się prezentują :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. kolczyków to naprawdę masz całe mnóstwo :):) ciekawe jak by prezentowałyby się taki już mini mini misie filcowane jako kolczyki?? :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki ze środy są obłędne!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...