Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

wtorek, 15 września 2015

Hortensja na życzenie...

Teraz to Was chyba zaskocze... 

...w sumie to zaskoczyłam samą siebie, 
malując tę oto Hortensję, 
którą zaproponowała mi jakiś czas temu hubka38
No i oczywiście zabrałam się za jej malowanie. 

Na początku pomyślałam, że to niemożliwe.. 
hmm.. jak ją to namaluje?!?!

Zaczełam od oglądania różnych kwiatów tego typu.. 
aż w końcu zrobiłam szkic. 



no i dalej już samo poszło ;) 
farbki i pędzel w ruch..

i proszę bardzo.






Torba z Hortensią gotowa.

Tak tak, wiem że wyszła może troche jak Bez.. tą kolorystyką, a nie Hortensja.. 
ale i tak jestem z siebie dumna :) 

*********

Moją torbę zgłaszam go do wyzwania



***********

Dziewczyny z kolczykowej wymianki.
Przypominam o zdjęciach waszych paczuszek na które wciąż czekam.
 Oto lista osób które jeszcze mi nie dosłały zdjęć:



12 komentarzy:

  1. Ojej, marudzisz, przecież to hortensja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja zawsze marudze ;) dość wymagająca jestem w stosunku do siebie ; ). Ale dzięki za dowartościowanie.

      Usuń
  2. aa paczuszkę na wmiankę kolczykową dziś wysłałam:) jeszcze tylko fotka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hortensja jak byk!!! Hmmm..no własciwie chciałam powiedzieć...jak HORTENSJA!!! Kochana, poszczualś tą torbą:-) Cudo! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie się prezentuje : ) hortensja wyszła pięknie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydawało mi się, że już wyraziłam zachwyt, ale gdzieś mi pożarło komentarz ;) No to wyrażam jeszcze raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! Jak wszystkie Twoje malowane kwiaty... widzisz, chyba nie byłoby kwiata, któremu nie podołałabyś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna hortensja :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne mimo iż nie przepadam za fioletem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...