Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Wymiankowe pary kolczykowe

Witajcie Moje Drogie koleżanki.

Dziś przedstawiam Wam pary naszej Wymianki Kolczykowej 



Majalena <> Agnieszka (aniołowo)




*************

Przypominam co ma się znaleść w paczuszce:

> minimum 3 pary kolczyków (może być więcej)

> "coś na ząb"- czyli jakaś przekąska, albo herbatka, kawka.. 

> i kartka z Waszego miasta, pocztówka z Waszej okolicy gdzie mieszkacie, przebywacie...

> i oczywiście możecie dorzucić jeszcze coś od siebie
(wedle uznania, przydasie, książka, wasze tworki... co tam będziecie chcieli)

Zdjęcie waszych paczuszek,
bardzo proszę o przesłanie na mojego emaila
(znajdziecie go w zakładce KONTAKT)

Macie 2 tygodnie żeby wysłać paczuszki,
a 20 września robimy podsumowanie naszych wymianek. 

Bardzo proszę o terminowość!!!

Jeśli macie już gotowe Wasze paczuszki 
wyślijcie je wcześniej, żeby wszystko było na czas. 
Osoby wysyłające za granicę, proszę wziąść pod uwagę dłuższy czas przesyłki. 
Czasami się zdaża że paczuszka idzie około tygodnia! 
ale zazwyczaj jest to ok. 3-4 dni robocze.

W celu bliższego zapoznania się z preferencjami Waszych wymiankowych par, 
proponuję zapoznać się z informacjami w METRYCZCE WYMIANKOWEJ
którą znajdziecie u hubki38

A jeśli chciałybyście dołączyć do metryczki 
to więcej informacji znajdziecie >>>TUTAJ<<<


Życzę wszystkim udanej wymianki i wspaniałych kolczykowych prezentów.

***

Przypominam jeszcze że dziś jest ostatni dzień mojego CANDY,


oraz ostatni dzień na stworzenie jakiejś pracy 
w kolorach PALETY KOLORÓW #5



Zapraszam i pozdrawiam serdecznie
Majalena


11 komentarzy:

  1. nie wiem dlaczego myślałam, że zapisy są do dzisiaj, szkoda, że nie zdążyłam może następnym razem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chest mozesz być moja parą. Czekam tylko na Twoja decyzję.

      Usuń
  2. Ty to jesteś express :D od razu z rana takie informacje, super! Ja już większość paczuszki mam gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No staram się. . ;) nawet nie wiesz co dziś rano zrobiłam. Pierwsze co to założyłam kolczyki i leciała robić fotkę... tylko po chwili się zorientowałam ze to juz koniec zabawy kolczykowej :(
      Ale fotki zachowam I potem wam pokaże. Moze na koniec tygodnia zrobię takie osobiste podsumowanie... no jeszcze zobacze.
      Fajnie że masz już paczuszkę gotowa. Ja moja tez prawie kończę.

      Usuń
    2. Haha, no to nieźle się wkręciłaś! Ja pewnie zrobiłabym podobnie, ale chwilowo siedzę w domu i delektuję się tym, bo zaraz znowu wyjeżdżam :P a jak siedzę w domu, to raczej nie zakładam biżuterii ;)
      A to osobiste podsumowanie koniecznie zrób!

      Usuń
  3. A ja dopiero teraz mam chwile i zaglądam na blogi :)
    No to muszę skompletować paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z tymi wymianami :) Szczególnie ten dodatek: "coś na ząb" hihi ... Bo dlaczego nie :) Myślę że ja bym się spróbowała w wyzwaniu na zakładki haha (istnieją takowe? ;D)

    OdpowiedzUsuń
  5. To już tak szybko - ojojjj jak ten czas leci.
    Hhmm no to muszę pakować już paczuszkę - postaram się szybko wysłać - moja para wymiankowa Doriss :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej niestety ze względu na koszty wysyłki rezygnuję... ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeraża mnie, że macie gotowe paczuszki, ja dopiero za tydzień wrócę do domu i dopiero wtedy się za to zabiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nawet nie wiem, skąd wziąć adres - moja para nie odpisuje na maila...

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...