Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

wtorek, 25 sierpnia 2015

Wymianka podróżnicza...

Niedawno pokazywałam Wam moją karteczkę 
jaką przygotowałam na wymiankę podróżniczą organizowaną u Hubki

Przyszła pora na pokazanie prezencików
jakie dostałam od Sarenki, która była moją parą.

Oto co otrzymałam od Sary 






Bardzo dziękuję za prezenciki.

************
Coś mnie jakieś choróbsko rozkłada... 
Fatalnie sie czuje...
*****

które dostałam od Ani Jura w jednej z naszych wymianek. 




***********
Kochani przypominam jeszcze, że zostało już kilka dni 
do końca zapisów na WYMIANKE KOLCZYKOWĄ

SERDECZNIE ZAPRASZAM


***********
Również taki sam czas macie do wykonania pracy w poniższej kolorystyce. 
Moja już prawie skończona, na dniach się pochwalę :) 








5 komentarzy:

  1. skrzyneczka rewelacyjna chyba podoba mi się najbardziej zdzisiejszego postu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Majalenko- zdróweczka!! Przytulam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty wymiankowe.U mnie w domu też wszyscy chorzy ale tu w IE zimno i leje od tygodnia to nie ma co się dziwić. Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty cudowne. Kolczyki świetnie się prezentują : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Paczuszka jest piękna. Szczególnie ta szkatułka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...