Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

poniedziałek, 2 marca 2015

Mixed Media Workshops

Po dwóch miesiącach odpoczynku ;) jeśli można to tak nazwać, 
znów wracam na łono "blogowe". 

Czy odpoczełam? 
Hmm.. no w pewnym sensie tak. 
Chociaż pracy mi nie brakowało, zwłaszcza tej twórczej. 

Czy udało mi się wszystko poukładać tak jak planowałam?
No nie do końca.. ale tego nigdy nie da się przewidzieć.
Może to co jest nam pisane i przeznaczone, takie właśnie musi być i nie zmienimy tego ;) 
Jedno wiem na pewno: "cieszę się z tego co mam i z tego jak jest...".

No ale skończe już te życiowe wywody. 
Chciałabym się z Wami podzielić moimi projektami jakie udało mi się stworzyć na warsztatach Scrapbookingowych, z których jestem bardzo zadowolona i przeszczęśliwa! 

Odkryłam w sobie nowe zdolności, 
a nawet musze powiedzieć że zaskoczyłam samą siebie.

Nic wiecej dodać ni ująć. 
Poprostu zobaczcie same co udało mi się zrobić 


Mieliśmy zrobić dwa projekty.

Pierwszy był prowadzony przez Martę Łapkowską 

1. Mixed Media - Romantic Layout 




i tak wyglądał mój "Romantic Layout" po wyjściu z warsztatów.

A jak tylko wróciłam do domu to jeszcze go troszeczkę ożywiłam, 
zielonymi listkami i kwiatuszkami
i po skończeniu wygląda tak:








Drugie warsztaty w których uczestniczyłam tego samego dnia to:

2. Mixed Media - Fairy on Canvas - zajęcia prowadzone przez Sylwię Gryczuk, 
która prowadzi bloga http://tandiart.blogspot.ie


Szczerze powiem, że byłam przerażona kiedy mieliśmy to malować. 
Nie potrafiłam sobie tego wyobrazić, 
a już wykonać to wogóle. 
No ale przy pomocy i podpowiedziach Sylwi udało się! 
Chyba nie jest tak źle? 
A może to ja jestem wobec siebie zbyt wymagająca...??? 







\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
Podsumowując to były najwspanialsze warsztaty na jakich byłam do tej pory! 

Stworzyłam dwie cudne prace!

poznałam wspaniałe i kreatywne osoby!

nawiązałam nowe znajomości!

i uwierzyłam w swoje talenty malarskie!! ;) 
\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
Oby więcej takich przygód w przyszłości. 






3 komentarze:

  1. Ta pierwsza kartka faktycznie romantyczna, zdjęcie to strzał w dziesiątkę! Wszystko idealnie się dopełnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wróciłaś do nas :)
    Świetne prace stworzyłaś i czekam na kolejne! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...