Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

sobota, 11 lutego 2012

Ponieważ wymiankowa zabawa dobiega końca, przypominam o przesłaniu na mój email zdjęcia prezentów oraz potwierdzenia nadania paczki!!!


Oto lista par z informacją o wysyłce:


 Majalena (paczka wysłana)  <-> ita01  (paczka wysłana)
AgKe (paczka wysłana) <-> Iwona  (paczka wysłana)
 joanna  (paczka wysłana) <-> aniołowo  (paczka wysłana)
Elżbieta  (paczka wysłana)  <->  skimmia  (paczka wysłana)
 Plecionki Joanki (paczka wysłana) <-> Wiola  (paczka wysłana)
Mereo (paczka wysłana)  <-> isabell  (paczka wysłana) 
cohenna (paczka wysłana) <->   sztuk kilka (paczka wysłana)
Ela17 (paczka wysłana) <->  kgosia   (paczka wysłana)
Magda BRAK ZDJĘĆ<-> Gosia (paczka wysłana)  
miesz-Anka (paczka wysłana) <-> Kre-Akcja  (paczka wysłana)
cecyliarodzinaidom  (paczka wysłana) <-> fabka27  (paczka wysłana)
 Esterson (paczka wysłana) <-> SkySweet  (paczka wysłana)
Anula  (paczka wysłana) <-> Edi-th  paczka wysłana) 
Ania - (aniajura) (paczka wysłana)  <->  ela107 (paczka wysłana) 
Ania - (wolnachwilaani) (paczka wysłana)  <-> rocktechnika (paczka wysłana) 

rhodiana  (paczka wysłana) <-> romantyczka (paczka wysłana)
beretta (paczka wysłana)  <->  mam_i_ja  (paczka wysłana)
Maggie (paczka wysłana) <->  Etoile (paczka wysłana)
AgapeArt (paczka wysłana) <->  kasiekw  (paczka wysłana)
Lidziuchna  (paczka wysłana) - BRAK ZDJĘĆ <-> M(aniek)(paczka wysłana) 
Świat Amalii (paczka wysłana) <->  Różyczka  (paczka wysłana)
zancia (paczka wysłana) <-> Jotkaa  (paczka wysłana)
madmad (paczka wysłana)  <-> AnioleQ7  (paczka wysłana) 
sandrynka (paczka wysłana) <-> paskudka (paczka wysłana)
   Kamila (paczka wysłana) <-> Justyna (paczka wysłana) 
Ivo  (paczka wysłana)  <-> Kalisz made (paczka wysłana) 
Nataliya (paczka wysłana) <-> Modrak(paczka wysłana)
ZUzanna (paczka wysłana)   <-> Czarna Cytryna  (paczka wysłana)
niga (paczka wysłana) <-> Anna Arteria (paczka wysłana)
awona_73 (paczka wysłana) <-> Dotka  (paczka wysłana)
Bożenka (paczka wysłana) <-> Dorota (paczka wysłana)
Bożena  (paczka wysłana <-> mika  (paczka wysłana)
 

3 komentarze:

  1. Odpisz mi na maila ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swoją dzisiaj dostałam, tralalala ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też chciałam poinformować że otrzymałam już paczkę wymiankową ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...