Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

środa, 22 lutego 2012

SKRZYNECZKA DLA JOASI :)

Jutro rano skrzyneczka poleci do Joasi. 

Tak, tak poleci, bo Joasia urodziła się na wyspach :)

Oto skrzyneczka z zawartością ślicznych husteczek do noska..
być może jeszcze za wsześnie żeby ich używała, ale na pewno się przydadzą :)






19 komentarzy:

  1. Przesłodka! bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny prezent! Wszystkiego dobrego dla szczesliwych rodzicow:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry pomysł na prezent :)
    Gratulacje nowego członka rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna!!!! kochana paczuszka od ciebie boska!!!dziekuje:*

    OdpowiedzUsuń
  5. cudo ... i te chusteczki swietnie w srodku wyglądają pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna.Baaardzo mi się podoba.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna skrzyneczka :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. mam takie chusteczki, schowane, żeby mi w nie ' nie nasmarkali'
    śliczna skrzyneczka !

    OdpowiedzUsuń
  9. Skrzyneczka cudna, zawsze się przyda dla małej damy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna skrzyneczka i taka pięknie kolorowa !
    Masz złote rączki kochana :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesliczna skrzyneczka:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza skrzyneczka w radosne,kolorowe wzorki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. o ja cieeeeee!!!!!!!
    Jakie cudne!!
    ps. a ja dziś właśnie dostałam chusteczki do dequpage, i jestem w szoku ze to są zwykłe serwetki stołowe! ;o
    myślałam, że to jakieś ekstra chusteczki mają być :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...