Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

czwartek, 8 czerwca 2023

Zwykła zakładka czy... niezwykły przyjaciel książki ...

 Z pewnością większość z Was zna już te moje zakładki i nie zaskocze Was tu niczym nowym.. 

tzn.. mam taki zamiar i oczywiście bardzo bym chciała Was zaskoczyć.
W planie wciąż mam do wykonania kilka takich wzorów,
których jeszcze nigdzie nie widziałam ani nie zrobiłam.. 

Ale dziś będzie zakładka która poraz kolejny została zamówiona przez jednego z moich fanów. 

Lisek cieszy się dość sporym zainteresowaniem,
i chyba jest jedną z zakładek którą najczęściej wykonuje... 
choć przyznam że to nie on jest moim ulubieńcem.

Ale nie zdradzę Wam tego kto nim jest, bo w sumie to kocham wszystkie moje zakładki na równi...
ale mam też ulubieńca ;) 

Każda jedna jest wykonana z sercem i dokładnością, starannością i uwagą. 

Poprostu je uwielbiam.









W najbliższy weekend 10-11 czerwca w Dublinie w Irlandii jest organizowany III Festiwal O'Czytani - jest to wydarzenie, które ma na celu zapoznać ludzi z twórczością autorów, którzy piszą właśnie teraz w naszych czasach. Spotkania autorskie pokazują nam jak ważne jest to co chcą nam przekazać współcześni autorzy. Jak ważna jest książka i to ile jest w niej jeszcze do poznania. Na Festiwalu będą odbywały się również Targi Książki Polonijnej - a więc każdy kto wydał jakąś książkę mieszkająć właśnie za granicą ma szansę pokazania się i dotarcia do większego grona odbiorców! To będzie niezwykły weekend i możliwość spotkania się z fantastycznymi osobami którzy tworzą most miedzy nami, a książką.

Również i ja zostałam zaproszona, aby wystawić się właśnie z moimi zakładkami które są wspaniałym dodatkiem do każdej książki! A może i nawet przyjacielem!

A Wy jak uważacie? Co sądzicie o zakładkach do książek?

Moim zdaniem to nie jest to zwykła zakładka, a cudowny przyjaciel książki, który towarzyszy nam w tej podróży poznawania niezwykłych światów przedstawionych na stronach lektur. 

Ahh bym zapomniała, wiecie że 9 czerwca obchodzimy DZIEŃ PRZYJACIELA?, można np. taką zakładkę podarować najbliższemy przyjacielowi w prezencie!

Tak więc czytajmy z przyjaciółmi, zakładkami i poznawajmy więcej tych niezwykłych światów!

Pozdrawiam serdecznie 

i dziękuję za wizytę.

2 komentarze:

  1. Ooo, fajny pomysł z tą zakładką. Gratuluję zaproszenia i życzę miłej zabawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy rudzielec 😀 pięknego spotkania Madziu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...