Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

niedziela, 18 czerwca 2023

18 czerwca - Międzynarodowy Dzień Sushi

Wiedzieliście, że 18 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Sushi?
Tak, tak! To właśnie tego dnia cały świat jednoczy się w hołdzie dla tego japońskiego cudenka kulinarnej sztuki. 


Sushi to jedno z tych dań, które zaskakuje swoją różnorodnością.

Można je znaleźć w wielu formach. 


Myślicie sobie pewnie, że to tylko pretekst, żeby tego dnia wcinać sushi na potęgę.
Ale nie! Ten dzień ma o wiele większe znaczenie.

To okazja do odkrywania nowych smaków, delektowania się ulubionymi rolkami i dzielenia się pasją sushi z innymi smakoszami. Ja go uwielbiam a Wy? 


Właśnie na ten wyjątkowy dzień polecam Wam wyjąć pałeczki i zaplanować ucztę sushi, która przyprawi Was o zawrót głowy. 

Z tej też właśnie okazji jak większość moich projektów wydziergałam swoje szydełkowe sushi z recyklingu! Resztki włóczek jakie mi pozostały z poprzednich projektów idealnie sie do tego nadały.. no i oczywiście opakowanie po małej porcyjce sushi. 

Moje sushi to prawdziwa uczta dla oczu!
Widok tych małych kuleczek, wykonanych ze starannie dobranych kolorów włóczek, naprawdę rozbudza apetyt. I muszę przyznać, że wcale nie tak trudno jest złapać je pałeczkami... w przeciwieństwie do tych prawdziych.

Oto różne jego rodzaje:
tradycyjne nigiri, 

soczyste sashimi, niezwykłe tempury, czy
kuszące maki.



Na które Ty masz ochotę? 


Sushi jest tak różnorodne, że każdy znajdzie coś dla siebie, bez względu na swoje preferencje kulinarno-smakowe. 

Moje sushi, choć nie do zjedzenia, jest wspaniałym prezentem na Międzynarodowy Dzień Sushi. Dlaczego? Bo to doskonały sposób, aby podzielić się swoją kreatywnością i poczuciem humoru z innymi.

Wyobraźcie sobie reakcje Waszych przyjaciół, gdy pokażecie im te kolorowe i niesamowite kuleczki z włóczek! 

Życzę Wam pysznej uczty i wiele radości podczas obchodów tego wspaniałego dnia Sushi! 





Smacznego, czy raczej... smakowitego szydełkowego sushi!


PS: Już wkrótce przygotuje dla Was tutorial jak je wykonać! 

3 komentarze:

  1. He, ciekawe to Twoje sushi 🍣. Smak pewnie jedyny w swoim rodzaju:)))) pozdrawiam.

    Ps. Osobiście nigdy nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabawne i urocze :). Nie przepadam za sushi, ale w rodzinie mam fanów kuchni japońskiej, więc czasem daję się namówić :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Mh.... szczerze to nie przepdam za sushi ale lubi je moja bratowa i muszę sobie wpisać do kalendarza ten dzień i wpaść do niej kiedyś z tym jedzonkiem hehe 😀 Twoje Magdo sushi rewelka !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...