Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

wtorek, 30 maja 2023

POTWORY I SPÓŁKA... i płaski Mike Wazowski

Uwielbiam tego ziomka !!! 

Kiedyś zrobiłam go w wersji, że tak powiem 3D, >TUTAJ< (do podgladniecia)...

a tym razem na płasko.

Znajoma poprosiła mnie że chciałaby takiego płaskiego Mika dla syna, więc nie wiele się zastanawiając złapałam za szydełko i oto płaski Mike. 

 

Mike wcale nie jest taki straszny, ale raczej nieśmiały i bardzo lubi być przyklejony do książki, jak to na zakładke przystało.









Mam nadzieję, że w nowym domu Mike znajdzie wiernego przyjaciela
z którym będzie czytał wiele książek. 

I choć Mike nie był zrobiony z dzieckiem, 

ale dla dziecka to chciałabym się nim podzielić w wyzwaniu

Jako że jest on postacią z bajki albo raczej filmu dla dzieci to wędruje do KTM 




Natomiat zgłaszam go również do wyzwania KTM, ponieważ jest prezentem od Mamy dla Syna.. i z pewnością uprzyjemni czytenie nie jednej książki 



*************************

Ahh jak przyjemnie jest znów wrócić.. i być tu razem z Wami!!! 

Pozdrawiam cieplutko i dziękuje za odwiedziny!!!

10 komentarzy:

  1. Super zakładka. Na pewno da wiele radości obdarowanemu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo. Nowy właściciel na dniach będzie się nią cieszył..

      Usuń
  2. Jesteś Mistrzynią jeśli chodzi o te zakładki 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Magdo jak fajnie że jesteś z powrotem !!! A zakładka super... mnie o Tobie przypomina zakładka z barankiem ktora mi kiedyś przysłałaś....

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne obie wersje zakładek, jest szansa że w takim towarzystwie młody polubi czytanie:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz link dodałaś do żabki;) jak coś to proszę popraw go :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...