Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

wtorek, 5 sierpnia 2014

Wymiankowe pary... "Postacie z bajek"

Przyszła pora na zapoznanie się z Waszymi wymiankowymi parami.




Niestety dwie osoby które zapisały się na wymiankę musiałam odrzucić
dekupagekinii z powodu braku aktywności blogowej oraz  hanusiamz powodu braku regularności wpisów.

Dziewczyny mam nadzieję, że wasza aktywność szybko wzrośnie i już w następnej wymiance jaką planuję na wrzesień/październik, będę mogła się z Wami wymieniać.

Natomiast osoby biorące udział w wymiance,
wymienione wyżej już wiedzą co lubią ich pary.

Oczywiście ta informacja nie jest obligarotyjna, 
że musicie taką postać przygotować, ale byłoby miło ;)
Możecie też dopytać waszą parę
jeśli podane informacje nie są dla Was wystarczające. 

Jeśli jednak nie macie kompletnie pomysłu lub możliwości wykonać dokładnie tej postaci bo np. ktoś lubi Małą Mi - z "Muminków", a Wy nie wiecie jak ją zrobić, to postarajcie się wykonać inną postać związaną i występującą w tej bajce - np. Muminka - napewno sprawicie równie wielką radość tą postacią, ponieważ Mała Mi przyjaźniła się z Muminkami, a nie wierzę, że jeśli ktoś lubi Małą Mi to nie lubi Muminków ;) Prawda? 
Podobnie jest z Kubusiem Puchatkiem, Śpiącą Królewną, Małą Syrenką czy Smerfami i wieloma innymi bajkami gdzie występuje wiele postaci, które z pewnością też lubicie. 


Przypominam również o terminie zakończenia wymianki - 4 wrzesień!!!
Następnego dnia prezentujemy na blogach nasze bajkowe prezenty.
Bardzo proszę o dotrzymanie wskazanego terminu i wysłanie paczuszki na tyle wcześniej żeby dotarła do naszej pary na czas.
Tak jak pisałam już w regulaminie wymianki, adresami wymieniacie się same między sobą.
Bardzo proszę o jak najszybsze skontaktowanie się ze swoją parą, jeśli nie macie podanego adresu email na waszym blogu proszę napiszcie do swojej pary już teraz.

Także prosiłabym Was o przesłanie na mój email zdjęcia przygotowanej przez Was paczuszki oraz jeśli to możliwe tylko zdjęcia samej postaci z bajki (bez kolażu i całości paczuszki).
Czyli wysyłacie do mnie dwa zdjęcia:
1) Postaci z bajki przygotowanej przez Was
2) Zdjęcie całej paczuszki - może to być kolaż albo wszystko co wysyłacie razem na jednym zdjęciu.

Zdjęcia zostaną zaprezentowane u mnie na blogu na zakończenie finałowe naszej wymianki.
Również przewiduje dodatkową niespodziankę dla najciekawiej wykonanej pracy, która zostanie wybrana poprzez krótki konkurs, w którym wszyscy będą głosowali na wasze "Postacie z Bajki"

A na zachęte pokażę Wam co będzie nagrodą:

Ściereczka z Myszką Miki i Minnie,
oraz naklejki na paznokcie z Minnie.



Ktoś ma ochotę na taki zestawik??
Jeśli tak to postarajcie się podczas przygotowywania waszych postaci z bajki.

No więc zabierajmy się do pracy.

TU jest link z informacją kto co lubi
więc możecie sobie podglądnąć.

A zatem START!.
Życzę udanej wymianki.

A tu jeszcze postacie jakie zostały wymienione podczas zapisów,
tak tylko dla przypomnienia i odświerzenia pamięci:

Snoopy


 Pszczółka Maja



 Muminki



 Kubuś Puchatek



 Garfield



 Smerfy



 Piękna i Bestia



Carsy



 Nemo



MiniMini

 Świnka Pepa



 Małe Kucyki



 Alicja w krainie Czarów



Czarnoksiężnik z krainy Oz



Arielka



 Pocahontas



 Roszponka



 Merida




 Myszka Minnie




Tomek i przyjaciele



Prosiaczek z Kubusia Puchatka




 Spongebob Kanciastoporty


i wiele innych których nie byłam w stanie już tu umieścić.. 



POWODZENIA!!!

W tajemnicy powiem Wam, że już mam przygotowaną kolejną ciekawą wymiankę którą planuje na wrzesień/październik
Mam nadzieję, że się Wam spodoba.

Zapraszam serdecznie już wkrótce.



3 komentarze:

  1. Uff! Długo ćwiczyłam cierpliwość, bo nie mogłam się doczekać losowania swojej pary. Teraz zabieram się do roboty :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super dziękuję teraz pora na robótkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna wymianka. Życzę udanej zabawy. Z chęcią na następną się skuszę jak już uporam się do końca z przeprowadzką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...