Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

sobota, 23 sierpnia 2014

Zapraszam na "WYMIANKE z Matrioszką"

Macie ochote na kolejną wymiankę???
BO JA TAK!!!
Nabrałam takiej ochoty po tych ostatnioch wymiankach w których brałam udział,
że postanowiłam zorganizować kolejną.

Co powiecie na taki temat:

MATRIOSZKI!!!

Moim zdaniem SUPER!
Są urocze, malutkie pozawijane babuszki w kolorowe szmatki,
koronki i przeróżne materiały.
Mogą być wyszywane, haftowane, naszywane, malowane...
jakie tylko przyjdą Wam do głowy!

Jeśli macie ochote stworzyć tą fantastyczną folklorystyczną lalkę,
to serdecznie zapraszam Was na

WYMIANKĘ Z MATRIOSZKĄ!






TERMINY:

  Zapisy do: 15.09.2014 (poniedziałek)
FINAŁ: 30.10.2014 (czwartek)

(Terminy są długie ze względu na to,
że mieszkam za granicami Polski w IRLANDII i wysyłka czasami może iść dłużej niż 5 dni.. 
no i przy okazji macie wiecej czasu na przygotowanie waszych Matrioszek.)



*************************************
ZASADY:

A) W wymiance mogą wziąć udział tylko osoby posiadające bloga (tematyka rękodzieła) i prowadzące go regularnie przynajmniej od ponad pół roku - co najmniej jeden wpis w miesiącu.
(zastrzegam sobie prawo do zmiany daty prowadzenia bloga i przyjęcia uczestników zabawy)

B) Zainteresowani proszeni są o pozostawienie komentarza z wyrażeniem chęci wzięcia udziału w wymiance, pod tym postem do dnia 15.09.2014r.
   
C) Umieszczenie na swoim blogu podlinkowanego banera z informacją o wymiance.
Chciałabym żeby jak najwięcej osób dowiedziało się o wymiance, więc nawet jeśli nie bierzecie udziału będzie mi miło jeśli rozpromujecie zabawę.

 D) 16.09.2014 r. zostaną ogłoszone wymiankowe pary.

E) Adresami wymieniacie się między sobą. Proszę nie wysyłać do mnie waszych adresów!

F) PREZENTY WYMIANKOWE MAJĄ SIĘ ZNALEŹĆ NAJPÓŹNIEJ DO DNIA 30 PAŹDZIERNIKA 2014r. U WYMIANKOWEJ PARY!!!

G) Prezntami wykonanymi i otrzymanymi chwalimy się na naszych blogach
 31 października 2014

H) Proszę o przesłanie mi zdjęcia przygotowanego prezentu na adres email.
Zdjęcia otrzymane od Was opublikuję na blogu w poście podsumowującym wymiankę.

I) Jeśli nie zgadzacie się na wysyłkę zagraniczną bardzo proszę o taką informację na emaila, 
jeśli takiej nie otrzymam, oznacza to, że zgadzacie się na taką wysyłkę.

***************************************
Co powinno znaleźć się w przesyłce:

  I. Dwie rzeczy wykonane przez NAS!!!
z czego jedna musi to być coś z wizerunkiem MATRIOSZKI
 (haftowanego, uszytego, malowanego, wydzierganego...
lub zrobionego jakąś inną techniką w której czujecie się najlepiej)

II. słodziak – czyli coś co uprzyjemni nam chwile ciesząc się naszymi prezentami: kawusia, herbatka, gorąca czekoladka, słodycze, itp…

III. przydasie – czyli coś co się każdemu przyda podczas tworzenia czegokolwiek ;)


Jeśli macie ochote dorzucić jeszcze coś od siebie, bardzo proszę, napewno sprawicie tym jeszcze większą radość osobie obdarowanej.


*************************************

UWAGA WAŻNE!!!

Ponieważ terminy są dość długie - około miesiąca czasu do końca zapisów i ponad miesiąc na przygotowanie i wysłanie prezentu wymiankowego - bardzo proszę o nie przeciąganie, odkładanie ani przedłużanie tego czasu, a tym bardziej zostawianie wszystkiego na ostatnią chwilę!
Dlatego proszę Was jeśli bierzecie udział w tej wymiance zacznijcie już dziś kompletować przygotowanie waszego przezentu i wysłanie go najszybciej jak to tylko możliwe.
Przypominam również, że wysyłane paczki za granicę mogą mieć dłuższy czas wysyłki na co proszę zwrócić szczególną uwagę!

Poinformujcie swoją wymiankową parę,
że paczuszka została już wysłana i może się jej spodziewać w ciągu kilku dni.
Tego typu komunikacja naprawde się sprawdza,
jak również pozwoli nam na szybką reakcję
jeśli paczka zaginie gdzieś na poczcie,
będzie wtedy jeszcze czas żeby przygotować kolejną w razie potrzeby.
Bądźcie ze sobą w kontakcie i informujcie się o nadaniu paczki jak również o jej odbiorze!
Mam nadzieję, że to pozwoli nam uniknąć przykrych sytuacji
jakie miały miejsce do tej pory.

Proszę o sumienne i rzetelne podejście do zabawy.
Jeśli uważasz, że możesz nie zdążyć,
bądź któraś z zasad Ci nie odpowiada, poprostu się nie zapisuj.
Musisz być pewna w 100% że chcesz i podołasz.

Dziękuję :)

*************************************

Mam nadzieję, że chętni się znajdą,

czekam na Wasze zgłoszenia

i zapraszam.



*********************************************************
DOPISEK 19/08/2014: 

Chętnych na wymiankę bardzo proszę 
o podawanie w komentarzu linka do swojego bloga,
ponieważ czasami prowadzicie po kilka blogów nie bardzo mogę się połapać który jest ten główny ;)  

Dziękuje.
**************************************************

Chętni do wymianki:

1.Majalena
3. Atramk
4.  KasiaN
7. Tesa57
11. Teresa
12. hubka38





18 komentarzy:

  1. Ja baaaardzo chętnie - uwielbiam matrioszki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj kusisz, kusisz :) Muszę to przemyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie stworze coś matrioszkowego. :-) Proszę o dopisanie do listy uczestniczek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę! Uwielbiam matrioszki i wreszcie będę miała okazję jakąś zrobić:) kasiaen.blogspot.com PS Mogę wysłać za granicę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, gdyby nie to, że przeprowadzam się i zaczynam nową pracę, to bym sie skusiła :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, czasu jest dużo wiec może jednak sie zdecydujesz..
      Serdecznie zapraszam.

      Usuń
  7. Wymienię się z miłą chęcią ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się z chęcią http://zakatekniezwyklychpomyslow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ZAPISUJĘ się z chęcią , napewno zrobię w ktorejś z dwóch moich ulubionych technik , banerek u mnie na blogu http;//tessart57.blogspot.com, gdzie serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna wymianka, szkoda że mam zupełny brak czasu

    OdpowiedzUsuń
  11. No jeszcze chwilkę się namyślam, pomimo, że uwielbiam matrioszki....
    No nie wiem jak z czasem będzie....

    OdpowiedzUsuń
  12. Również chętnie się zapiszę na wymiankę :)
    Mój blog http://podpiernikowymniebem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się w ostatniej chwili, żeby spełnić warunek "A" regulaminu ;)
    Pozdrawiam hanusiam http://zwyklapolskanaucznka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również zgłaszam chęć udziału w wymiance, nie mogę się oprzeć, bo uwielbiam motyw matrioszki :-) A banerek wieszam na www.creadivvva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. PS. Ponieważ jestem na etapie zmian i ulepszeń bloga, chciałam zawiadomić, że uległa zmianie nazwa i adres. Teraz jest http://ankanauczanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie zapisuję się na wymianę. Mam nadzieję, ze jeszcze zdążyłam.
    Baner na moim blogu http://teresa-teresa1305.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo- to może jeszcze ja :-), banerek Zaraz wieszam u siebie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...