Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

czwartek, 29 maja 2014

Czerwono-Żółty czy Żółto-Czerwony...?

Witajcie.
U mnie znów dużo się dzieje... 
Tak dużo że nawet nie mam czasu żeby zająć się blogiem.. ehh..
No ale jeszcze ostatnim rzutem na taśme udało mi się zrobić 
parę przesympatycznych Rzę-Sówek przyjaciółek, 
które chciałabym zgłosić do wyzwania majowego u Diany

Rzę-Sówki sobie spokojnie siedzą 
i obserwują wszystko tymi swoimi wielkimi zarzęsionymi oczkami.

Miały być dwa żywe kolory, no więc są!

Czerwono - Żółty 
Żółto - Czerwony.

:))
 Lubicie te kolory?? 

Jeśli tak,
to powiem wam, że kolor ŻÓŁTY doskonale sprawdza się w negocjacjach
oraz jest dobrym kolorem do prowadzenia wykładów i zdawania egzaminów!
Stymuluje działania i poprawia nastrój 
oraz zwiększa poczucie własnej wartości.
Dzięki temu kolorowi ludzie czują się pewniej i są pełni optymizmu. 

Jeśli chodzi o kolor CZERWONY, to osoby które lubią tę barwe
mają na ogół silny charakter, 
oraz takie cechy jak ekstrawagancja, ambitność, 
odwaga, energia, dynamika i hojność. 
Kolor czerwony przydatny jest dla osób przemęczonych, 
ospałych oraz pozbawionych woli walki 
i spragnionych sukcesu oraz doznań zmysłowych. 

No więc jak myślicie który kolor Wam bardziej pasuje??? 










7 komentarzy:

  1. Sówki są świetne! Bardzo mi się podobają. Ja też na to wyzwanie przygotowałam sowy! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie Rzę-Sóweczki są śliczne. Powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie są równie udane i tworzą razem harmonijną całość. Czerwony uwielbiam choć przy moich rudych włosach i bladym pyszczku nie mogę go nosić zbyt często. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie żółto-czerwona ale obydwie sówki są śliczne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...