Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

czwartek, 29 sierpnia 2013

Wyniki głosowania z wyzwania....

Wybaczcie mały poślizg.. ale doba trwa zdecydowanie za krótko ;)

Bardzo Wam dziękuję za udział w głosowaniu
jak również osobom, które przygotowały prace na wyzwanie.

Po zliczeniu wszystkich głosów mamy już zwycięzcę. 

Punkty podzielone zostały następująco:

37 punkty - Ela 17
29 punkty - aniolowo 
21 punkty - DIYblog3 
16 punkty - Kasiaen 

Mam nadzieję że niczego nie pokręciłam.
Serdecznie gratuluję, a zwycięzcę bardzo proszę o kontakt emailowy. 

W głosowaniu wzieło udział 20 osób.. a nie ponad 20, a szkoda...
więc niestety losowania nie będzie,
a nagroda niespodzianka przejdzie na kolejną zabawę,
która już niebawem pojawi się tutaj.

Serdecznie zapraszam.


3 komentarze:

  1. Gratuluje zwycięzcy. Już nie mogę doczekać się kolejnej zabawy.Pozdrawiam Aga/Aniołowo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie się cieszę,bardzo dziekuję wszystkim którzy na mnie głosowali,dziękuje także za zorganizowanie zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zabawa, gratulacje dla Eli!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...