Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Cudowny weekend i wymianka urodzinowa z...

Witajcie.

Wybaczcie również że tak późno.. ale właśnie wróciłam z podróży.. 

Ahh cudny weekend miałam.. przedłużył się do poniedziałku.. ale było wspaniale. 

Poniżej kilka fotek z okolic w których byłam...

a teraz miałam wyłonić osóbki do mojej wymianki urodzinowej. 

Na wymiankę zapisało się 6 osób,
z pośród któych miałam wybrać 3,
ale postanowiłam, że wszyscy będą mieć równe szanse..
mam nadzieję że podołam :)

Dziewczyny bardzo proszę o kontakt emailowy w celu wymiany adresików.
Do niektórych osób mam adresik jak joanna;) i zancia (chyba ze cos sie zmieniło to prosze o kontakt),
ale resztę bardzo proszę o adresik na emaila. 

Lista obób biorących udział w wymiance: 



*********************************

A teraz kilka zdjęć z mojej weekendowej wycieczki.
Pogoda była przecudna. Wręcz niesamowita jak na Irlandie. 
Temperatura sięgała prawie 30°C, pełne słońce, bezchmurne niebo i bezwietrznie. 
Poprostu niepowtarzalnie!!!

Postanowiłam pojechać odwiedzić dawnych znajomych na drugim końcu Irlandii. 
I tak podróż zajęła mi 3 godziny,
na trasie cisnełam prawie cały czas 120-140km/h,
a zdażyło się nawet 160km/h...
teraz tylko czekać czy nie przyjdzie jakiś mandat za prędkość ;)


Pierwszy postój był w Carrick-on-Shannon,
pięknym i urokliwym miasteczku.


A tu już fantastyczne malowidła w miasteczku docelowym
do którego przyjechałam czyli w Bundoranie.

i cudne klify oraz plaża...


Krzyż postawiono pamięci polskiego wętkarza,
który zginoł podczas wętkowania spadając z klifu do oceanu w 2011 roku.


No i oczywiście moje girki po tak wspaniałym spacerze musiałam odpocząć na plaży przy zachodzie słońca... 

a na wieczór.... znajomi przygotowali grilka...

Ahh.. cudownie było... szkoda że już po.. ale wspaniałe wspomnienia pozostaną.

Życzę wszystkim udanego tygodnia.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich tu zaglądających ;) 


9 komentarzy:

  1. Dzięki za wspaniałą wycieczkę :) Cieszę się na wymiankę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj.Piękne dzęki za wirtualną wycieczkę,fajnie z tą plażą hm.Pozdrowienia cieple,choc ciągle pada deszcz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wypoczynek;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. musiało być świetnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne krajobrazy:) cieszę się z naszej wymianki-to moja pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne krajobrazy:) zazdroszcze pogody ,u mnie na podlasiu ciągle pada.Ciesze się z naszej wymianki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. super ;) juz szykuje paczuszke ;))) a adres mój jeszcze bez zmian :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mieszkałam w Carrick on Shannon przez 3lata... Bardzo miło wspominam to miasteczko... Plaża w Bundoranie też cudna... Nie dziwię się że przy takiej pogodzie jaką ostatnio mieliśmy tutaj ciągnęło Cię gdzieś z domu. :) Ja niestety spedziłam ten czas w domowym ogródku, ale po raz pierwszy od 5 lat w Irlandii mogę powiedzieć że się spaliłam na słońcu ;) Zyczę Tobie i sobie więcej takich tygodni tutaj :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...