Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

środa, 28 grudnia 2011

WAŻNE informacje dotyczące WYMIANKI

Drogie blogowiczki, obserwatorki i uczestniczki "Wymianki z sercem na dłoni".

Ponieważ jest to moja pierwsza wymianka jaką zorganizowałam,

a brałam już udział w kilku innych organizowanych przez Was i nie tylko,

troszeczkę zdążyłam się zorientować co i jak to wszystko wygląda..
chociażby tak z grubsza.

I postanowiłam zamieścić ten post,
żebyście przemyślały i zastanowiły się dobrze czy podołacie temu zadaniu :).
Ale wierzę w Was,
pomimo że niektóre biorą po raz pierwszy udział w wymiance.  

Dlatego zanim wyślę do Was adres waszej wymiankowej pary (a to już niedługo)
bardzo proszę zastanówcie się jeszcze raz czy jesteście w stanie przygotować te rzeczy, które wymieniłam w regulaminie mojej wymianki, czyli:

Co powinno znaleźć się w przesyłce:

I. coś ręcznie robionego przez nas (haftowanego, uszytego, malowanego, wydzierganego... lub zrobionego jakąś inną techniką) najważniejsze by tematem przewodnim było SERCE.

II. karteczkę walentynkową (najlepiej ręcznie wykonana, ale niekoniecznie)
z wierszykiem walentynkowym.

III. słodziak – czyli coś co uprzyjemni nam ten Walentynowy dzień: kawusia lub herbatka owocowa, gorąca czekoladka, słodycze, „Słodka Chwila”, itp… (nie musi być wszystko na raz ;) )

IV. przydasie – czyli coś co się każdemu przyda podczas tworzenia czegokolwiek ;)

****************************************************

 Jeśli nie jesteście w stanie przygotować takiej paczuszki,

bądź brak wam czasu na wykonanie,
czy z jakichkolwiek innych powodów chcecie się wycofać,
bardzo proszę o informację na mój email.

Jeszcze jest możliwość wycofania się z zabawy, bez żadnych konsekwencji!!!

Jeśli natomiast zdecydowałyście się na udział w zabawie,

bardzo proszę o dotrzymanie umowy, przygotowanie i wysłanie w terminie paczki,

która powinna się znaleść najpóźniej 14.II.2012 u odbiorcy naszej przesyłki. 

W przeciwnym razie jeśli paczka nie zostanie wysłana (potwierdzenie nadania + zdjęcie zawartości paczki na mój email),
bądź nie zostanę powiadomiona o fakcie braku przygotowania wymianki, 
z przykrością taka osoba zostanie wpisana na CZARNĄ LISTĘ
i nie będzie brana pod uwagę w kolejnych wymiankach czy zabawach oranizowanych u mnie na blogu, jak również poinformuję o tym fakcie blogujące organizatorki takich zabaw.

Mam nadzieję, że wasza chęć udziału w zabawie i decyzja są przemyślane

i z przyjemnością, radością i "sercem na dłoni" będziemy bawić się dalej :)

****************************************************

Zdecydowałam się napisać ten post, ponieważ brałam udział w wymiankce,
gdzie jedna osoba nie otrzymała wymiankowego prezentu,
co spowodowało wielki smutek, żal i przykrość tej osobie.
Dlatego starajmy się,
aby każdy przezent przygotowany przez nas był taki jaki same chciałybyśmy otrzymać
i oby został wysłany w terminie.

ZAPRASZAM DO ZABAWY!!!

ps: Mam nadzieję, że Was nie zniechęciłam tym postem ;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...