Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

środa, 16 listopada 2011

Wkrótce WYMIANKA!!!


Ufff... ledwo żyje...

Właśnie skończyłam porządki które od kilku dni już trwały.

Ogólny przegląd zawartości każdej szafy, szafeczki, półki, szuflady, kuferka, pudełka.. no dosłownie zaglądnęłam wszędzie.. czystki zrobione.. inwentaryzacja zakończona! 

A ile ZAGINIONYCH SKARBÓW odnalazłam!!!!
Na jakiś czas mogę zapomnieć o czymś takim jak pasmanteria... Mogłabym otworzyć teraz własną...

Resztki materiałów, tasiemek, wstążeczek, zabytkowych guzików, koralików itp... których używała wieki temu moja Babunia, której podbierałam za każdym razem jakiś koralik, cekin czy ciekawy kawałek materiału, później używała ich moja Mama... a obecnie wszystko odziedziczyłam ja :)

W związku z tym wkrótce zaproponuje "WYMIANKĘ"! 
tylko muszę się zastanowić jeszcze w jakim stylu.

Macie jakieś propozycje ?
piszcie w komentarzu :)

Zapraszam.

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...