Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

wtorek, 30 czerwca 2020

Kurczak Yoki...

I znów na ostatnią chwilę.. ale zdążyłam.
Kolejna zakładka..
Mam nadzieję że Was jeszcze nie zanudziłam.

Tym razem kurczak,
albo kurczaczek... jak kto woli. 
No wiadomo, że te ptaszki królują głównie w czasie Wielkanocy.. ale nie mogło ich zabraknąć w mojej kolekcji ;) 

Oto Kurczak Yoki (czyt.- joki) 
Co o nim myślicie?






To moje kolejne zadanie w tym miesiącu
w całorocznej zabawie u The Primitive Moon.
Zakładka jest w temacie, który idealnie pasuje na Wielkanoc, więc wędruje tutaj.


8 komentarzy:

  1. Mogę być nie obiektywna ale gdybym miała głosować na pracę w mojej zabawie to byłby Twój kurczak! Jest cudowny, zakochałam sie w Twoich zakładkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) hihihi.. no to super, to może zrób głosowanie na koniec zabawy. Utwórz post z podsumowaniem 12 miesięcy u osób które się bawią z Tobą i zrób głosowanie albo coś takiego..

      Usuń
  2. Fajny jest :) Ależ z Ciebie kreatywna babeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja :-) Świetnie wyszło! A jakie ma długie nóżki :-) Cudny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te Twoje zakładki, każda jedna jest świetna. Kurczak "wymiata" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kurczak :D Pawi się boję, ale reszta zakładek kapitalna. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurczaczki - WSPANIAŁE PTACTWO,
    i jakie oczytane, no, no, no ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...