Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

poniedziałek, 18 czerwca 2018

Impreza w BIBLARY i worek...

Ostatnio króluje u mnie folk... 
..a to wszystko przez imprezę jaka była organizowana przez polską organizację w Irlandii,
a mianowicie Polską Bibliotekę BIBLARY w Dublinie, gdzie aktualnie mieszkam. 

Powiem krótko że to była jedna z najlepszych imprez na jakich byłam. 
Cudowna góralska kapela - "Kapela do wesela", grała skoczne kawałki, 
gdzie nawet ja.. taki "słoń w składzie porcelany", to aż się rwałam do tańca! 
Nogi same mi chodziły i podskakiwały.. ahh.. było cudownie.

Nawet mnie porwał do tańca ten przystojny góral ;) 




Starałam się przygotować jak najwięcej rzeczy w stylu folk.. 
i chyba mi się udało! 
A tak już dosłownie na ostatnią chwilę,
wręcz pare godzin przed imprezą udało mi się jeszcze uszyć taki worek,
który wręcz był rozchwytywany.. i jeszcze mam zamówienia na kolejne !!! 

A worek jak to worek.. 
Zresztą zobaczcie sami :) 





Jeśli worek się Wam podoba,
to za kilka dni przygotuje dla Was tutorial jak go wykonać. 

A tym razem, serdecznie Was pozdrawiam! 

Ahh.. i zapraszam na mój tutorial - jak uszyć poszewkę na "jaśka"
za co serdecznie dziękuje! 




Buziaki


2 komentarze:

  1. Taki worek to fajna sprawa, sama z podobnym jeżdżę na rowerku. Wrzuć tutorial, na pewno sporo osób skorzysta :)
    Wyraz twarzy " górola z majteckami " bezcenny :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Motywy folk są wdzięczne, a worek jest super! Czekam na tutorial:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...