Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

sobota, 26 sierpnia 2017

PORTUGAL 100%

WAKACJE, ahh wakacje.. 
W tym roku padło na Portugalie. 


W czerwcu w dniu moich urodzin podjełam decyzję, że to właśnie tam pojadę na wakacje.
Kupiłam bilety, zabukowałam apartament i czekałam na ten dzień kiedy gorące słońce będzie muskało moje ciało, a przyjemna morska bryza je chłodziła.. 

Razem z koleżanką relaksowałyśmy się na wielu przepięknych plażach Algarve. 


Region Algarve to stosunkowo wąski pas Portugalii na południu kraju, pomiędzy brzegiem oceanu, a górami na północy, które oddzielają go od Alentejo. 
Jest to chyba najbardziej znany wśród turystów i najczęściej odwiedzany region Portugalii. 

Ale o tym możecie poczytać w różnych przewodnikach.. nie będe Was tu zanudzała.. 
za to chciałabym Wam pokazać kilka kolaży zdjęć jakie udało mi się zrobić w tym niezwykle pięknym kraju. 

W nocy również tłoczno na ulicach jak i za dnia...
knajpki pełne wygłodniałych turystów, którzy za dnia smażyli swoje ciała na plaży ;) 


Restauracyjki serwujące lokalne jedzenie i różne smakowitości pękały w szwach!
Żeby zjeść w jakimś upatrzonym wcześniej miejscu trzeba było robić rezerwacje, albo przyjść na tyle wcześnie żeby zająć sobie miejsce...
A jedzenie.. mmm.. no mistrzostwo... pycha!  

Okoń morski (SeaBass) / koktail czekoladowy / kurczak grilowany / kurczak piri-piri
zupa rybna / kurczak blue cordon / łosoś grilowany / ryba w cebuli

Zwiedzając ten piękny kraj nie zapomniałam przyglądnąć się również szczegółom i małym drobnym rzeczom/przedmiotom/a zwłaszcza roślinkom które nadają duszy temu miejscu.


Rozmaryn / figa / mięta
curry / oliwki / aloes
Stragany i przydrożne sklepiki pełne różnorakiego rękodzieła,
pamiątek i cudownej portugalskiej porcelany! 


No i obowiązkowo wycieczka w głąb kraju, 
Safarii jeepem...


...gdzie niezwykłe wrażenie zrobiło na mnie drzewo korkowe...
z kory którego robi się korki do wina! 


I tak to w pigułce mogę pokazać Wam maleńki kawałek tego co widziałam...

Oto moje wakacje w Portugalii!!!



Moje kolaże zdjęć chciałabym zgłosić do zabawy 





Pozdrawiam wciąż jeszcze wakacyjnie!!! 
Buziaki


9 komentarzy:

  1. Wspaniale! Nigdy nie byłam w Portugalii, może kiedyś? Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne wakacje ;) Cudnie wyglądasz w tym uśmiechu, trzymaj go mocno do następnego urlopu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne zdjęcia aż dech zapiera, obserwowałam na biezaco Twoje wpisy na FB i za każdym razem byłam zachwycona klimatem i urokiem tego cudownego miejsca. Niech Twoje fotki podbiją serca i zwyciężą w tej Foto-Grze - Powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, jak pięknie :) super, że wakacje Ci się udały, no i się wygrzałaś! Zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne:) drzewo korkowe i rośliny:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ przyjemnie się wędrowało z Tobą ;0 Dziękujemy za tak obszerną relację. Pozdrawiam! Angi/DT Art - Piaskownica

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę uznać, że byłam z Toba na wycieczce;) super wspomnienia. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och widać ze wakacje udane, nigdy tam nie byłam....:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...