Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

poniedziałek, 28 grudnia 2015

Świąteczne prezenty !!!

Oj będę miała co robić.. w sumie to już mam.. :))

Nawet nie sądziłam że aż tak mi się to spodoba!!!

Jeden z moich prezentów jaki znalazłam pod choinką
to zestaw do quilingu! 

No to się teraz dopiero zacznie...
a miałam skończyć z papierkami ;) 

I tak siedzę i zwijam te paseczki jak ten "świstak" ;) 




A Wy co dostaliście??? 



14 komentarzy:

  1. Ulalal to będziesz miała co robić, czekam nie cierpliwie ma Twoje papierowe prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już wydziergałam. Jutro sie pochwalę.

      Usuń
  2. Fajny zestaw:) A do czego służy urządzenie na samej górze pierwszego zdjęcia? Ja sama sobie zrobiłam prezent pod choinkę i zamówiłam (wczoraj) kredki akwarelowe :) czekam na przesyłkę.
    Z chęcią obejrzę co "nawywijałaś" quillingowo:DDD Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezenty które sami sobie prezentujemy są najfajniejsze... I te trafione przez innych też ;) -tak jak w moim przypadku.
      A to urządzenie różowawe to karbownica.

      Usuń
  3. ja nic nie dostałam pod choinkę...ale za to od Mikołaja nowiutką lampę błyskową więc jetsem mega zadowolona :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo jakie superowe gadżeciki do tego qullingu, czy to po prawej w górnym rogu ma jakąś nazwę, bardzo przydatny szablon. Pakiecik startowy, to sobie sama kupiłam, ale takiego cuda w nim nie było. A Mikołaj, cóż ... mój nie uznaje moich robótkowych zapędów, więc prezenciki same praktyczne ... Pozdrawiam Noworocznie :)
    Ps. Czy ja coś przegapiłam, czy program do schematów szydełkowych jeszcze nie działa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm..nie znam jeszcze wszystkich nazw tych urządzeń. Ale pomalutku kminie co jest do czego.
      A co do schematów szydełkowymch to program jeszcze jest w trakcie pisania. Ehh..Myslalam że to szybciej będzie ale niestety ... wciąż trwa...

      Usuń
  5. Ja nic do dłubania nie dostałam, ciekawa jestem co Ci wyjdzie z tych materiałów;-) fajnie ze dostałas cały zestaw i nie musisz się martwić ze coś trzeba dokupić itd;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No prezent super. Tylko juz jutro chyba polece po kolejne paski... bo mało zostalo...tak kulam i kulam.

      Usuń
  6. Piękny prezent. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Też dostałam paski do quilingu w prezencie ;) ale pewnie jeszcze trochę poczekają, aż się za nie wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę! :) Bardzo lubię quilling, ale póki co sprzętu nie mam. Cudne kartki teraz będziemy tu oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny prezent znalazłaś pod choinką:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...